Skip to main content

Goedemmiddag,

Vorige week maandag al een mail verstuurd, maar tot op heden nog geen reactie, vandaar dus ook maar even hier een topic openen. 

Op 15-12-2017 sloot ik met u een overeenkomst, namelijk een aflopend krediet. Bij deze overeenkomst hoort een melding bij het BKR. Er staat daarom een BKR-registratie op mijn naam. De BKR-registratie heeft grote gevolgen voor mij. Ik kan namelijk door de registratie geen nieuwe lening krijgen, terwijl ik die hard nodig heb. Op dit moment is het onmogelijk om een hypotheek te krijgen door de registratie. Wegens het salaris dat ik nu verdien samen met mijn vrouw, zijn wij genoodzaakt om een huis te gaan huren in de vrije sector. Helaas worden wij ook hier door mijn registratie niet in staat gesteld om een huis te krijgen. Met de woningmarkt die al zo krap is en met een registratie die het nog moeilijker maakt om een woning te krijgen, is het niet te doen om een huis te krijgen voor mij en mijn vrouw en zoon. Wij worden nu zo in de weg gezeten door mijn registratie die ik in het verleden heb gekregen, dat we nu geen kant op kunnen. De laatste jaren heb ik geen schulden meer gemaakt en ben ik meer gaan verdienen, waardoor ik ervoor zorg dat ik geen nieuwe registratie op mijn naam krijg. Ik vraag u de BKR-registratie te verwijderen. 

Inmiddels allang geen klant meer bij Odido.

Contractnummer:  NHSRQ0000030319

Consumentnummer: 12183324

Beste @JerMaan24 De afdeling die daar overgaat is erg druk.

Heb je al je gegevens in je profiel al ingevuld (zie mijn onderschrift) 

Hopelijk heb je nog het klantennummer. Telefoonnummer Laatste 4 cijfers van je bankrekening en het e-mail adres waar het over gaat,!?

Is het ingevuld laat het dan even weten.

De moderators helpen je verder

Hallo @Cristien ,

Ja de gegevens staan in mijn profiel. Het postadres, telefoon nummer, iban cijfers. 

Verdere gegevens staan in het bericht van consument en contractnummer.

Heel erg bedankt!

Hoi JerMaan, welkom op de Community en goed dat je je gegevens hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken ik zie inderdaad je mail, maar deze is niet naar het juiste e-mailadres gestuurd. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met de instructies om je verzoek in te dienen bij de juiste afdeling. Lees de mail goed door en verzamel alle gevraagde gegevens. Mijn collega's zullen je verzoek dan oppakken en een beslissing maken. Zodra zij de BKR-registratie hebben verwijderd laten zij het per mail aan je weten. Ik hoop dat 'ie snel wordt verwijderd en dat jullie snel jullie nieuwe huisje hebben! 😊

Hoi JerMaan, welkom op de Community en goed dat je je gegevens hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken ik zie inderdaad je mail, maar deze is niet naar het juiste e-mailadres gestuurd. Ik heb je zojuist een mail gestuurd met de instructies om je verzoek in te dienen bij de juiste afdeling. Lees de mail goed door en verzamel alle gevraagde gegevens. Mijn collega's zullen je verzoek dan oppakken en een beslissing maken. Zodra zij de BKR-registratie hebben verwijderd laten zij het per mail aan je weten. Ik hoop dat 'ie snel wordt verwijderd en dat jullie snel jullie nieuwe huisje hebben! 😊

Bedankt voor je mailtje! Ik heb de mail gelijk naar de juiste afdeling verzonden!!😃

Geen dank, JerMaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community is er voor je! 

Hoi ik wil graag van mij bkr af bij odido heb een nieuwe bedrijf bus bested mij financiering is af gewezen door dit grapje wat kan ik nu doen heb meerdere mailtjes gestuurd geen reactie en er is spoed bij en wat er open stond is betaald geen schulden toestel is ook af betaald groet jurrian 

Stuur een mail naar incasso@odido.nl met de volgende gegevens: 

Het leningnummer van de BKR-registratie (je kan gratis een overzicht opvragen via mijnkredietoverzicht.bkr.nl).

De reden dat je het niet eens bent met de registratie

Wat voor jou de impact is van de registratie, hoeveel ‘last’ je ervan hebt

En stuur documenten mee ter onderbouwing

De medewerkers van Incasso pakken je verzoek dan zo snel mogelijk op en maken een beslissing. Als ze de registratie verwijderen nemen zij per mail contact met je op.

Reageer