Goedemmiddag,
Vorige week maandag al een mail verstuurd, maar tot op heden nog geen reactie, vandaar dus ook maar even hier een topic openen.
Op 15-12-2017 sloot ik met u een overeenkomst, namelijk een aflopend krediet. Bij deze overeenkomst hoort een melding bij het BKR. Er staat daarom een BKR-registratie op mijn naam. De BKR-registratie heeft grote gevolgen voor mij. Ik kan namelijk door de registratie geen nieuwe lening krijgen, terwijl ik die hard nodig heb. Op dit moment is het onmogelijk om een hypotheek te krijgen door de registratie. Wegens het salaris dat ik nu verdien samen met mijn vrouw, zijn wij genoodzaakt om een huis te gaan huren in de vrije sector. Helaas worden wij ook hier door mijn registratie niet in staat gesteld om een huis te krijgen. Met de woningmarkt die al zo krap is en met een registratie die het nog moeilijker maakt om een woning te krijgen, is het niet te doen om een huis te krijgen voor mij en mijn vrouw en zoon. Wij worden nu zo in de weg gezeten door mijn registratie die ik in het verleden heb gekregen, dat we nu geen kant op kunnen. De laatste jaren heb ik geen schulden meer gemaakt en ben ik meer gaan verdienen, waardoor ik ervoor zorg dat ik geen nieuwe registratie op mijn naam krijg. Ik vraag u de BKR-registratie te verwijderen.
Inmiddels allang geen klant meer bij Odido.
Contractnummer: NHSRQ0000030319
Consumentnummer: 12183324