Hallo ik heb al een paar keer geprobeerd een abonnement van multisim en apple iwatch 10 testellen en steeds geeft die een fout melding.
Graag hulp hier bij want dit is wel vreemd gaat om 06.......877
Hallo ik heb al een paar keer geprobeerd een abonnement van multisim en apple iwatch 10 testellen en steeds geeft die een fout melding.
Graag hulp hier bij want dit is wel vreemd gaat om 06.......877
Hallo
Kun je ook in de onderstaande stappen aangeven bij welke stap het misgaat?
Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone
1. Open de “Watch app” op je iPhone..
2. Ga naar Mobiel netwerk.
3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.
4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.
5. Log via de “ Watch app” op je iPhone in op je “Mijn Odido” bestelpagina.
6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen
7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.
Ik hoor het graag van je!
Hoi gaat niet om de instelling gaat erom dat ik een iwatch 10 plus multisim wil bestellen bij jullie al gebeld gaat het verkeerd. Terwel ik zei op 06.....878 . Maar het wil maar niet lukken een abonnement met een iwatch 10.
Want als ik het doet geeft die aan niet mogelijk ????? Beetje vreemd.
Probeer [bewerkt door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar] die van nu is alleen voor hier was ook al een drama maar daar gaat het nu niet om.
Bij bestellen van een iwatch 10 plus multisim abonnement voor dit nummer 60......877 geeft die aan niet mogelijk beetje raar
Goedemorgen
Onze Multisim is wegens technische redenen momenteel niet mogelijk bij een oud-Tele2 abonnement. Excuses hiervoor. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte, maar wanneer het mogelijk zal zijn, durf ik niet te zeggen. Het is wel mogelijk bij een nieuw Odido Hello abonnement. Ik zie dat je abonnement al verlengbaar is. Als je bij ons verlengd en kiest voor een nieuw Odido Hello abonnement, kan kun je gebruikmaken van onze Multisim. Wel pas nadat je nieuwe contract van start is gegaan. De keus is uiteraard aan jou.
Sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb. Ik had je graag van een ander antwoord willen voorzien. Ik hoop dat ze dit natuurlijk wel eerder mogelijk maken, maar ik durf niet te zeggen wanneer precies. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.