Skip to main content

Hallo ik heb al een paar keer geprobeerd een abonnement van multisim en apple iwatch 10 testellen en steeds geeft die een fout melding.

Graag hulp hier bij want dit is wel vreemd gaat om 06.......877 

Hallo @Tjapko69, ik help je hier graag bij verder! Wat voor foutmelding krijg je te zien? Allereerst, wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer wat je bedoelt niet tegen. Kun je het nummer in je profiel vermelden samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Dan kan ik met je meekijken! 

Kun je ook in de onderstaande stappen aangeven bij welke stap het misgaat? 

Belangrijk : doe dit via de “Watch App” op je iPhone

1. Open de “Watch app” op je iPhone..

2. Ga naar Mobiel netwerk.

3. Check of je de melding over een aanbiederupdate ziet. Klik dan op Werk bij.

4. Klik op de knop Configureer mobiel netwerk.

5. Log via de “ Watch app” op je iPhone  in op je “Mijn Odido” bestelpagina.

6. Na inloggen kom je op de Multisim bestelpagina terecht en kan je hier een nieuwe Multisim kopen

7. Check of je een bevestiging van je bestelling krijgt. Je Apple Watch wordt nu ingesteld.

Ik hoor het graag van je! 


Hoi gaat niet om de instelling gaat erom dat ik een iwatch 10 plus multisim wil bestellen bij jullie al gebeld gaat het verkeerd. Terwel ik zei op 06.....878 . Maar het wil maar niet lukken een abonnement met een iwatch 10.

Want als ik het doet geeft die  aan niet mogelijk ????? Beetje vreemd.


Probeer [bewerkt door moderator, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar] die van nu is alleen voor hier was ook al een drama maar daar gaat het nu niet om.

 

Bij bestellen van een iwatch 10 plus multisim abonnement voor dit nummer 60......877 geeft die aan niet mogelijk beetje raar 


Goedemorgen @Tjapko69, dank voor het delen van je e-mailadres. Ik heb deze verwijderd, plaats a.u.b. geen privégegevens openbaar maar in je profiel, zodat het afgeschermd blijft. Ik heb je nummer gevonden dat eindigt op ***7877. Daarbij zie ik al gelijk de oorzaak, je hebt namelijk een oud-Tele2 abonnement. 

Onze Multisim is wegens technische redenen momenteel niet mogelijk bij een oud-Tele2 abonnement. Excuses hiervoor. Onze IT-afdeling is hiervan op de hoogte, maar wanneer het mogelijk zal zijn, durf ik niet te zeggen. Het is wel mogelijk bij een nieuw Odido Hello abonnement. Ik zie dat je abonnement al verlengbaar is.  Als je bij ons verlengd en kiest voor een nieuw Odido Hello abonnement, kan kun je gebruikmaken van onze Multisim. Wel pas nadat je nieuwe contract van start is gegaan. De keus is uiteraard aan jou. 😊

Sorry dat ik op dit moment geen ander antwoord voor je heb. Ik had je graag van een ander antwoord willen voorzien. Ik hoop dat ze dit natuurlijk wel eerder mogelijk maken, maar ik durf niet te zeggen wanneer precies. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 


Reageer