Skip to main content

Ik ben erg boos en voel me bedrogen.

Ik heb vorig jaar een telefooncontract met u afgesloten.

Gewoon een contract, want ik heb niets gekocht.

Ik had internet nodig op mijn mobiel omdat je mij thuis geen internetservice kon geven. Ik had al een telefooncontract bij jullie, maar ik moest het internet uitbreiden omdat ze mij niet vertelden dat mijn nieuwe huis geen internet kon hebben.

Nu ga ik het land uit en ze vertellen me dat ik dit contract niet kan opzeggen omdat ik het voor twee jaar heb.

Toen ik zei dat ik een tweejarig contract met je sloot?

En nu laten ze mij het contract niet sluiten zonder meer dan 500 euro te betalen.

Wanneer heb ik bij jullie een vast contract getekend? nooit, nooit.

Ik verlaat het land omdat ik geen huis heb om in te wonen en ik moet terugkeren naar mijn land. En bovendien moet ik nog een jaar lang een contract hebben bij zo'n verdomd telefoonbedrijf in Nederland?

Dit bedrijf is een schande en het zijn echte dieven.

Hoi Ramon, van harte welkom op de Community! Ik raad je allereerst aan om op een normale toon te communiceren. Dit is een klant-helpt-klant Community. Ook ik help je graag verder, maar wel op een normale manier. Dat gezegd hebbende; niet fijn om te lezen dat je je boos en bedrogen voelt. Ik snap echter niet waarom je ons precies dieven noemt en ik waardeer deze onterechte toon ook niet. Je geeft aan dat je een telefooncontract bij ons hebt afgesloten, hier heb je uiteraard voor getekend. Ik zie dat je abonnement op 20 december 2023 van start is gegaan en dat het een 2-jarig abonnement is. Als je vervroegd wil opzeggen, dan moet je inderdaad een afkoopsom betalen voor de resterende maanden dat je contract nog zou lopen. Dat je je contract niet kosteloos kan opzeggen dat klopt dus. Daar hebben mijn collega's je correct over geïnformeerd. 

Als je Nederland verlaat dan snap ik dat je je abonnement vervroegd wil opzeggen. Zoals ik zei zitten daar wel kosten aan vast. Ik had je graag zelf verder geholpen, maar het gaat hier om een zakelijk abonnement. Neem daarom nogmaals contact op met mijn collega's van de zakelijke klantenservice op 0800-7112. Zij staan vandaag tot 23 uur voor je klaar. Je kan ook contact opnemen via één van deze andere kanalen. Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt en ik wens je alvast een hele mooie tijd in je geboorteland! 😄

Reageer