Ik heb een iPhone 16 gekocht en alles over laten zetten van mijn oude iPhone.
echter werkt de e-sim niet. Ik zit in het buitenland op het moment.
Hoe kan ik deze laten activeren ?
Ik heb een iPhone 16 gekocht en alles over laten zetten van mijn oude iPhone.
echter werkt de e-sim niet. Ik zit in het buitenland op het moment.
Hoe kan ik deze laten activeren ?
Hallo
We bieden tegenwoordig ook e-sim Quick Transfer aan. Bij het overzetten van al je gegevens van de oude naar de nieuwe iPhone, wordt daarmee ook de oude eSIM overgezet (mits je al gebruik maakte van een eSIM). Hoe je dat doet, lees je hier op de website van Apple: https://support.apple.com/nl-nl/118669 onder het kopje '’e-sim Quick Transfer gebruiken op een iPhone'’.
Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hallo
We bieden tegenwoordig ook e-sim Quick Transfer aan. Bij het overzetten van al je gegevens van de oude naar de nieuwe iPhone, wordt daarmee ook de oude eSIM overgezet (mits je al gebruik maakte van een eSIM). Hoe je dat doet, lees je hier op de website van Apple: https://support.apple.com/nl-nl/118669 onder het kopje '’e-sim Quick Transfer gebruiken op een iPhone'’.
Laat je me even weten of het allemaal is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Het is automatisch gegaan na 24 uur. Dus het werkt nu!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.