Skip to main content

Ik probeer al sinds gisteren contact op te nemen met de klantenservice over mijn factuur en nu wordt ik gedwongen dit in de community te gooien, aangezien na 8 uur bellen nog steeds niemand te bereiken is en mijn iphone na 2 uur het gesprek beëindigd. Dit is nu al 3x gebeurd en hang momenteel bijna weer 2 uur aan de lijn. De chat verwijst me ook door om telefonisch contact op te nemen of het te vragen in de community. 

Hi Nikole, welkom op de Community! Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je facturen. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken, maar ik kan geen bijzonderheden vinden op je nieuwste rekeningen. Kun je mij daarom vertellen wat je zou willen weten? Ik zie wel dat we een bedrag van je ontvangen hebben vandaag. Bedankt hiervoor! Je bent nu helemaal bij met je betalingen. Rond 6 november schrijven we jouw nieuwe facturen af. Laat je mij weten wat je vraag is? 


Heb je een pb gestuurd.


Hallo @Niikole, onze collega Sam is vandaag afwezig. Kun je in dit topic aangeven wat je vraag is? Graag zonder privé informatie. Dan kan een collega of ik zo snel mogelijk met je meekijken en je meer duidelijkheid geven. Alvast bedankt! 


@Pharwin van Odido Ik wil dat mijn vraag en mijn account verwijderd worden, aangezien ik hier letterlijk niks aan had ten opzichte van een telefoontje, het alsnog dagen heeft geduurd om dit probleem op te lossen en dat ik dat ZELF heb moeten doen, omdat ik na ruim 10 uur bellen nog steeds niemand te spreken kreeg via de klantenservice. Ik had niet eens de mogelijkheid om zonder muziek in de wacht te staan….


@Niikole dat kan ik zeker voor je in orde maken! Houd er rekening mee dat we iedereen willen helpen, maar dit wel op volgorde van binnenkomst doen. Het kan soms 24-48 uur duren voordat je een reactie van ons kan verwachten wegens de drukte, op deze manier blijft het ook eerlijk tegenover de rest. Je kunt ook altijd op meerdere manieren contact met ons opnemen. Denk bijvoorbeeld aan ons webcareteam op Facebook (Odido Nederland) of X/Twitter (@odidonederland). Daar zitten mijn collega's altijd klaar om je verder te helpen met al je vragen en natuurlijk ook hier op onze Community! 

Als je me akkoord kunt geven, verwijder ik je account. Je topic blijft wel open staan, maar er zal dan geen link meer naar jouw account zijn. Je naam wordt dan automatisch aangepast naar '’Anonymous'’. 

Ik hoor het graag! 

 


Akkoord, al zie ik niet in wat de toegevoegde waarde is om deze berichten te laten staan.


Hallo @Niikole, dank! Ik ga bij deze je account verwijderen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat er altijd meerdere contactopties zijn. Je kunt ook gerust altijd nog een nieuw account aanmaken en hier terecht voor vragen/tips! 😄


Reageer