Ik probeer al sinds gisteren contact op te nemen met de klantenservice over mijn factuur en nu wordt ik gedwongen dit in de community te gooien, aangezien na 8 uur bellen nog steeds niemand te bereiken is en mijn iphone na 2 uur het gesprek beëindigd. Dit is nu al 3x gebeurd en hang momenteel bijna weer 2 uur aan de lijn. De chat verwijst me ook door om telefonisch contact op te nemen of het te vragen in de community.
Hi Nikole, welkom op de Community! Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over je facturen. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken, maar ik kan geen bijzonderheden vinden op je nieuwste rekeningen. Kun je mij daarom vertellen wat je zou willen weten? Ik zie wel dat we een bedrag van je ontvangen hebben vandaag. Bedankt hiervoor! Je bent nu helemaal bij met je betalingen. Rond 6 november schrijven we jouw nieuwe facturen af. Laat je mij weten wat je vraag is?
Heb je een pb gestuurd.
Hallo
Als je me akkoord kunt geven, verwijder ik je account. Je topic blijft wel open staan, maar er zal dan geen link meer naar jouw account zijn. Je naam wordt dan automatisch aangepast naar '’Anonymous'’.
Ik hoor het graag!
Akkoord, al zie ik niet in wat de toegevoegde waarde is om deze berichten te laten staan.
Hallo
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.