Hallo @Karin1998, ik kan je hierbij helpen! Als je een eSIM hebt aangeschaft, kun je via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim de QR-code scannen. Op dat moment staat de eSIM gekoppeld aan je toestel, maar is deze nog niet geactiveerd. Je kunt 'm zelf activeren via je Mijn Odido account middels dezelfde link onder het kopje '’sim activeren'’. We raden altijd aan om een simkaart/eSIM te activeren op ons Nederlands netwerk. Mocht er tijdens de activatie iets fouts gaan, dan zit het netwerk van de buitenlandse provider ertussen, en wordt het lastiger om het probleem op te lossen.
Ik heb even zitten zoeken op je e-mailadres en ik zag in je account dat er een eSIM klaarstond voor activatie. Het gaat om simkaartnummer eindigend op ****7697 en deze heb ik gelijk voor je geactiveerd! Je eSIM staat nu gekoppeld en is ook geactiveerd. Als je je toestel even opnieuw opstart, kun je er gelijk gebruik van maken!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik verneem het graag van je!
Groetjes,
Pharwin