Skip to main content

Het koppelen van mijn Esim aan mijn Apple Watch 9 gaat niet goed. Ik heb alle stappen die eerder gedeeld zijn in Topics of op de Odido website gevolgd. Zowel mijn Apple Iphone 15 Pro Max als mijn Apple Watch 9 (GPS + Cellular) beschikken over de meest recente versies.

Zodra ik in de Watch app op mijn Iphone het Mobiele Netwerk wil configureren blijft deze “hangen” op een witscherm waarboven T-Mobile NL staat.

Om uit te sluiten dat:

  • het aan mijn simkaart lag heb ik gister voor de zekerheid de fysieke simkaart van mijn Iphone laten vervangen
  • het aan de esim lag heb ik deze wel kunnen configureren op mijn Iphone zelf

Hopelijk kan Odido snel dit probleem verhelpen!

Het koppelen van mijn Esim aan mijn Apple Watch 9 gaat niet goed. Ik heb alle stappen die eerder gedeeld zijn in Topics of op de Odido website gevolgd. Zowel mijn Apple Iphone 15 Pro Max als mijn Apple Watch 9 (GPS + Cellular) beschikken over de meest recente versies.

Zodra ik in de Watch app op mijn Iphone het Mobiele Netwerk wil configureren blijft deze “hangen” op een witscherm waarboven T-Mobile NL staat.

Om uit te sluiten dat:

  • het aan mijn simkaart lag heb ik gister voor de zekerheid de fysieke simkaart van mijn Iphone laten vervangen
  • het aan de esim lag heb ik deze wel kunnen configureren op mijn Iphone zelf

Hopelijk kan Odido snel dit probleem verhelpen!

Hey Fabian, mijn vriendin en ik kampen met precies hetzelfde probleem. Na bellen door verwezen naar een fysieke winkel, maar ook daar geen vertrouwen in na lezen diverse zelfde bericht hier. Waar het dus op neer komt: Je koopt een apple watch cellular om er vervolgens niks mee te kunnen omdat Odido hun XXX niet op orde heeft. 


Het koppelen van mijn Esim aan mijn Apple Watch 9 gaat niet goed. Ik heb alle stappen die eerder gedeeld zijn in Topics of op de Odido website gevolgd. Zowel mijn Apple Iphone 15 Pro Max als mijn Apple Watch 9 (GPS + Cellular) beschikken over de meest recente versies.

Zodra ik in de Watch app op mijn Iphone het Mobiele Netwerk wil configureren blijft deze “hangen” op een witscherm waarboven T-Mobile NL staat.

Om uit te sluiten dat:

  • het aan mijn simkaart lag heb ik gister voor de zekerheid de fysieke simkaart van mijn Iphone laten vervangen
  • het aan de esim lag heb ik deze wel kunnen configureren op mijn Iphone zelf

Hopelijk kan Odido snel dit probleem verhelpen!

Hey Fabian, mijn vriendin en ik kampen met precies hetzelfde probleem. Na bellen door verwezen naar een fysieke winkel, maar ook daar geen vertrouwen in na lezen diverse zelfde bericht hier. Waar het dus op neer komt: Je koopt een apple watch cellular om er vervolgens niks mee te kunnen omdat Odido hun XXX niet op orde heeft. 

In de fysieke winkel konden ze inderdaad ook niks voor mij doen 😞,, Hopelijk is er iemand bij Odido die dit probleem herkend en weet hoe dit te verhelpen is. In de winkel ben ik in elk geval beter geholpen dan telefonisch.


Goedemorgen, @fabiannn  @DionKooiman heel lastig dat snap ik.

 

Momenteel is er een lopende storing voor het koppelen/activeren van de Multisim: Netwerkconfiguratie in Watchapp krijgt blanco scherm.

Wat is er aan de hand?
configureren via de Watch app lukt niet goed maar die leidt naar een blanco pagina waardoor configureren niet mogelijk is.


Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen ze jullie op de hoogte stellen telefonisch of via sms. Sorry voor dit ongemak.

Bron Moderators van #Odido 


Hoi Fabian en Dion, allereerst van harte welkom op de Community! Wat @CrisTien zegt klopt helemaal. 

Stuur mij even privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor jullie door naar de technische afdeling. Zij gaan dit onderzoeken en oplossen. Ik zie jullie bericht graag tegemoet! 😄

De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen, maar het kan altijd sneller gaan.


Goedemorgen, @fabiannn  @DionKooiman heel lastig dat snap ik.

 

Momenteel is er een lopende storing voor het koppelen/activeren van de Multisim: Netwerkconfiguratie in Watchapp krijgt blanco scherm.

Wat is er aan de hand?
configureren via de Watch app lukt niet goed maar die leidt naar een blanco pagina waardoor configureren niet mogelijk is.


Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen ze jullie op de hoogte stellen telefonisch of via sms. Sorry voor dit ongemak.

Bron Moderators van #Odido 

 

Storing is inmiddels verholpen!


Ik heb hetzelfde: via de watchApp een esim aa geschaft, ID bevestigt dmv de aangevraagde code en nu niets. 


Hallo @sebmar.nl, ik zag dat je ook al een reactie had gegeven in dit topic: 

Daar heb ik zojuist een reactie in gegeven. Zullen we het centraal houden in één topic, zodat het overzichtelijk blijft voor de rest? Alvast bedankt! 


Ik heb een apple iPhone 16 en Apple Watch serie 10.  Bij het aanvragen van het mobiele netwerk via de app kom ik op de pagina die  toont : “ Oeps er ging iets mis , bel met Odido.

 

Dit heb ik gedaan en een ticket nummer gekregen 73266850.

 

Ben benieuwd hoe de status nu is want vandaag proberen gaf weer een oeps ;-( 


Ik heb een apple iPhone 16 en Apple Watch serie 10.  Bij het aanvragen van het mobiele netwerk via de app kom ik op de pagina die  toont : “ Oeps er ging iets mis , bel met Odido.

 

Dit heb ik gedaan en een ticket nummer gekregen 73266850.

 

Ben benieuwd hoe de status nu is want vandaag proberen gaf weer een oeps ;-( 

Heb je toevallig een zakelijk abonnement en probeer je voor een medewerker-watch mobiel netwerk in te stellen?

 

 Log dan NIET als beheerder in, maar maak eerst een USER ACCOUNT aan, koppel daar dat nummer en een log met DIE gegevens in als je mobiel netwerk gaat instellen. 
 

Kan ook zijn dat je op dat nummer VAST naar MOBIEL hebt ingesteld… In dat geval moet ik je helemaal teleurstellen en is er momenteel GEEN oplossing. 


Reageer