Vandaag probeerde ik mijn abonnement te verlengen inclusief toestel. Deze werd geweigerd vanwege mijn "kredietwaardigheid". Na telefonisch contact met de klantenservice blijk ik de status "onder bewindvoering" te hebben als ik het goed heb begrepen. De medewerker van de klantenservice wist dit na lang zoeken te achterhalen en wist ook niet waardoor ik deze status had gekregen. Het enige wat ze kon doen was deze melding doorsturen naar een andere afdeling.
Deze status is onterecht. Ik sta niet onder bewindvoering en heb dit ook nooit gestaan of andere problemen met mijn kredietwaardigheid gehad. Sterker nog, ik ben al sinds het BEN-tijdperk abonnee. Dat is dus al vóór de overname van T-mobile.
Na een korte zoektocht op internet lees ik meerdere van dit soort gevallen. Helaas ook veel gevallen waarbij het probleem niet wordt opgelost.
Kan dit probleem z.s.m. opgelost worden? Of ben ik genoodzaakt om na meer dan 20 jaar over te stappen naar een andere provider?