Skip to main content
8327 Topics
T-mobile maanden geleden opgezegd, Odido slecht of niet bereikbaar en reageert niet op mail maar blijft me faktureren
Zoals in onderwerp/titel: Ik heb betaling al omgezet naar handmatig zodat ze niet onterecht blijven afschrijven maar nu bouw ik schuld op. Verzoek was destijds omzetten naar prepaid, maar ondertussen mag het wat mij betreft ook helemaal weg en zoek ik liever een betere partij. From: Arthur Stevens - Zuid-Afrika Specialist Sent: Wednesday, 29 November 2023 10:05 To: Odido Service <service@odido.nl> Subject: RE: Je betaalgegevens bij Odido Hoi, Ik wil niet betalen. Ik krijg jullie nergens te pakken. Chatbot helpt ook niet. Ik heb in juni al bij t-mobile aangegeven dat dit abbonnement moet worden omgezet naar pre paid. We hopen je weer terug te zien Kenmerk: 9001/63679987 refComId:_a5I6N00000Bk0IHUAZ:refComId Beste meneer Stevens, Je hebt je abonnement bij ons opgezegd. Jammer, maar natuurlijk maken we het netjes voor je in orde! Hieronder lees je wat je nog kunt verwachten. Datum stopzetting We zetten je contract met mobiel nummer [bewerkt door moderator] stop per 24 juni 2023. Vanaf dan kun je jouw simkaart en mobiele nummer niet meer gebruiken. Nummerbehoud Wil je toch je vertrouwde nummer blijven gebruiken? Vraag dan snel nummerbehoud aan bij je nieuwe provider. Na 24 juni 2023 is dit niet meer mogelijk. Goed om te weten Je laatste factuur ziet er net iets anders uit dan je gewend was. Hier lees je hoe dat komt. Je kunt na 24 juni 2023 nog twee maanden inloggen in My T-Mobile, bijvoorbeeld om je facturen te zien. Daarna wordt je account verwijderd. Waarom ga je weg? We zouden het enorm waarderen als je ons laat weten waarom je bij ons weggaat. Dan kunnen we met je feedback aan de slag en zien we je in de toekomst hopelijk weer terug. Ga naar de korte vragenlijst Heb je nog vragen? Vind je antwoord snel op t-mobile.nl/klantenservice . Vriendelijke groeten, Trudy T-Mobile
Heeft eSim bij Odido ook geen pincode bij instellingen?
Ik heb vanmiddag op mijn Tablet Samsung Tab9 FE 5G (SM-X516B) een eSim van Simyo geinstalleerd. Odido kon me niet helpen aan een Prepaid eSim voor mijn Tablet! Simyo hielp mij telefonisch beter. Volgens de ODIDO/Simyo eSim bestelpagina zou dit model niet kunnen werken. OOK telefonisch zegden ze dat het niet zou kunnen. ONZIN. Nadat ik de bestelling toch liet doorgaan op een ander Samsung type ging alles vlot door, en kreeg ik onmiddellijk twee emails van Simyo met 06 nummer en wachtwoord. Ook kreeg ik een link om de Simyo app te installeren. Alles werkte binnen een kwartier na de bestelling. BIJ UITTESTEN KON IK BELLEN EN GEBELD WORDEN. Veel nieuwe mobiels en tablets hebben eSim mogelijkheid. Het is suf van de providers om maar een beperkt aantal voor bestellen mogelijk te stellen, immers er komen voortdurend nieuwe modellen bij! Ik heb de Simyo medewerker en ODIDO gevraagd om dit in de toekomst aan te passen. Niettemin kan het eventueel zijn dat mijn Tablet toch niet goed met de eSim werkt, want ik zag in MIjn Simyo bij de instellingen van mijn tel nr. nergens een pin code, die er volgens de informatie wel zou moeten staan. Heeft een eSim misschien geen pin? Toevallig zag ik ergens bij installatie van de eSim een schermpje met het cijfer 0. (1X een nul). Mogelijk had dat te maken met de pin code, want nadat ik de Tablet compleet uit- en weer inschakelde bleef deze staan op de pincode invulling voor de sim. De pincode van de vroegere fysieke sim werkte natuurlijk niet meer. 1x een nul invullen kon niet, want het minimum cijfers is 4. (NOG MAAR 3 POGINGEN WAREN OVER). Toen eens 4x een nul geprobeerd, en gelukkig, ik kon verder naar het bureaublad. Nu nog uitzoeken hoe ik die pin kan wijzigen, zoals ik vroeger deed met de gewone simkaart! Het zou toch beter zijn als die pin van 4 nullen (standaard-resetcode blijkbaar) in Mijn Simyo bij de instellingen stond. Gelukkig herinnerde ik mij die ene 0, maar anderen zouden er niet meer in kunnen.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen