Beste,
Mijn naam is Mohamed,
Ik wilde graag mijn verhaal uitleggen, mijn moeder heeft namelijk door mij een negatieve BKR registratie.
Dit is allemaal ontstaan doordat ik een paar rekeningen niet tijdig heb betaald, ik zat op dat moment in een financiële crisis omdat ik toen net was getrouwd. Ik heb toen met mijn vrouw net een huis weten te bemachtigen. Door dit onverwachte huwelijk en daarbij ook nog een nieuw huis wat echt vanaf 0 weer moest opgeknapt worden liep ik tegen veel financiële valkuilen aan. Ik kon niet/niet op tijd mijn rekeningen betalen, waaronder die van mijn telefoon. Ook andere rekeningen kon ik niet op tijd betalen waardoor ik nu nog steeds in de boetes en ophogingen zit.
Het grote probleem is dat dit abonnement stond op mijn moeders naam, deze heeft ze vanaf mijn 17e altijd betaald. Hierdoor stond het abonnement nog op haar naam, terwijl ik de rekeningen betaalde. Deze heb ik nogmaals destijds soms niet op tijd kunnen betalen.
Mijn moeder is een hardwerkende vrouw en zet zich op het speciaal onderwijs in voor kinderen met een verstandelijke beperking. Mijn ouders willen binnenkort graag verhuizen, ze willen het huidige huis wegdoen vanwege verschillende mankementen, ze verdienen ook beter. Helaas wordt een hypotheek aanvragen heel moeilijk door deze negatieve BKR registratie. Ik voel me zelf ook ontzettend schuldig omdat deze registratie met zulke grote gevolgen nu op haar naam staat door mij. Ik gun het ze ook enorm om te verhuizen met een hypotheek waardoor het verhuizen dus ook daadwerkelijk lukt.
Ik weet dat jullie inbox waarschijnlijk vol staat met dit soort verzoeken en dat jullie ook waarschijnlijk de gekste verhalen zullen horen. Toch doe ik her verzoek in goede hoop en vraag ik aan jullie of er een mogelijkheid is om deze BKR registratie van haar naam te halen, desnoods kunnen jullie hem op mijn naam plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Mohamed