Skip to main content

Beste,

Mijn naam is Mohamed, 

Ik wilde graag mijn verhaal uitleggen, mijn moeder heeft namelijk door mij een negatieve BKR registratie.

Dit is allemaal ontstaan doordat ik een paar rekeningen niet tijdig heb betaald, ik zat op dat moment in een financiële crisis omdat ik toen net was getrouwd. Ik heb toen met mijn vrouw net een huis weten te bemachtigen. Door dit onverwachte huwelijk en daarbij ook nog een nieuw huis wat echt vanaf 0 weer moest opgeknapt worden liep ik tegen veel financiële valkuilen aan. Ik kon niet/niet op tijd mijn rekeningen betalen, waaronder die van mijn telefoon. Ook andere rekeningen kon ik niet op tijd betalen waardoor ik nu nog steeds in de boetes en ophogingen zit.

Het grote probleem is dat dit abonnement stond op mijn moeders naam, deze heeft ze vanaf mijn 17e altijd betaald. Hierdoor stond het abonnement nog op haar naam, terwijl ik de rekeningen betaalde. Deze heb ik nogmaals destijds soms niet op tijd kunnen betalen. 

Mijn moeder is een hardwerkende vrouw en zet zich op het speciaal onderwijs in voor kinderen met een verstandelijke beperking. Mijn ouders willen binnenkort graag verhuizen, ze willen het huidige huis wegdoen vanwege verschillende mankementen, ze verdienen ook beter. Helaas wordt een hypotheek aanvragen heel moeilijk door deze negatieve BKR registratie. Ik voel me zelf ook ontzettend schuldig omdat deze registratie met zulke grote gevolgen nu op haar naam staat door mij. Ik gun het ze ook enorm om te verhuizen met een hypotheek waardoor het verhuizen dus ook daadwerkelijk lukt.

Ik weet dat jullie inbox waarschijnlijk vol staat met dit soort verzoeken en dat jullie ook waarschijnlijk de gekste verhalen zullen horen. Toch doe ik her verzoek in goede hoop en vraag ik aan jullie of er een mogelijkheid is om deze BKR registratie van haar naam te halen, desnoods kunnen jullie hem op mijn naam plaatsen.

Met vriendelijke groet,

Mohamed 

Hi ​@Mohamed1999, van harte welkom op onze Community! Wat leuk dat je bent getrouwd en ook een huis hebt kunnen bemachtigen. Ik heb laatst ook een huis gekocht die helemaal opgeknapt moest worden, dus ik snap je heel goed op het financieel vlak! Mooi om te zien dat je moeder een hardwerkende vrouw is en zich ook inzet voor kinderen met een verstandelijke beperking. En wat leuk dat je ouders willen gaan verhuizen. Ik snap heel goed dat de negatieve BKR-registratie voor problemen kan zorgen en dat je je hierdoor schuldig voelt. Laten we samen naar een oplossing kijken! We krijgen inderdaad veel verzoeken binnen omtrent dit onderwerp. Onze collega's van de financiële afdeling doen hun best om alle verzoeken zo snel mogelijk op te pakken. Ik kan je een mail sturen, waarop je kunt reageren met waarom en welke BKR-registratie er verwijderd moet worden. Op deze manier komt het bij de juiste afdeling terecht. Zodra je dat hebt gedaan, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan ik vragen aan een collega om het met voorrang op te pakken. Ik kan geen garantie geven, maar ik hoop dat ze tijd hebben om het tussendoor snel op te pakken! 

Om de mail naar je te kunnen versturen, moet ik wel nog een verificatie uitvoeren op het abonnement. Kun je het telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna de mail naar je versturen. Houd er rekening mee dat je moeder de mail kan ontvangen, omdat het abonnement op haar naam staat. 

Ik hoor het graag van je! 

Hoi Pharwin, 

Dank voor je snelle en begripvolle reactie gefeliciteerd met je nieuwe huis en veel succes!

Ik heb de door jou gevraagde informatie even gewijzigd in mijn profiel, ik hoop dat je ‘t kan zien anders hoor ik het graag. Wel moet ik zeggen dat ik al een e-mail had verzonden, dit omdat ik niet wist wat de snelste manier was om door jullie geholpen te kunnen worden door de juiste afdeling.

Ik hoor graag van je! 

Mohamed

Goedemorgen ​@Mohamed1999, dank je wel! Ik weet dat het echt superveel geld kost allemaal en ik begrijp je volkomen. Yes, ik zie inderdaad dat je je gegevens hebt ingevuld in je profiel, deze kloppen helemaal! Ik heb meegekeken in je account en ik zie dat je de mail al verstuurd had. Deze ligt momenteel bij onze collega's van de financiële afdeling. Ze hebben het nu wel echt superdruk met alle verzoeken die er nog liggen. Ik heb zojuist een collega gevraagd om het met voorrang op te paken, mits hij tijd heeft. Ik kan geen garantie geven, maar ik hoop dat het mogelijk is. Zodra ik meer weet, zal ik je in dit topic op de hoogte stellen! 

Hi ​@Mohamed1999, goed nieuws! Ik zie dat mijn collega tijd heeft weten te maken en dat hij de case tussendoor heeft opgepakt. Hij heeft zojuist de BKR-registratie vewijderd en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Ik hoop dat je ouders snel aan een nieuw huis komen en dat alles goed zal verlopen. Ik wens hen en jou ook heel veel succes en ik hoop dat alles goed komt! 😊

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag en alvast een heel fijn weekend gewenst! 

Hi ​@Mohamed1999, goed nieuws! Ik zie dat mijn collega tijd heeft weten te maken en dat hij de case tussendoor heeft opgepakt. Hij heeft zojuist de BKR-registratie vewijderd en je ook hierover een bevestiging per mail verstuurd. Ik hoop dat je ouders snel aan een nieuw huis komen en dat alles goed zal verlopen. Ik wens hen en jou ook heel veel succes en ik hoop dat alles goed komt! 😊

Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag en alvast een heel fijn weekend gewenst! 

Beste Pharwin, 

Ik ben je 1000 keer dankbaar, namens mijn ouders en ook natuurlijk namens mijzelf: Heel erg bedankt, succes met je woning en bedankt voor je moeite, inzet en vooral je hele snelle oplossing.

Mohamed

@Mohamed1999 geen dank en graag gedaan! Dank je wel, ik kan niet wachten om in mijn nieuwe woning te trekken. Ik wens je ouders ook heel veel succes met het vinden van een nieuwe woning! 😄

Reageer