Skip to main content

Hoi,

Vannacht (vrijdag 29 november) heb ik een Iphone 16 128GB zwart besteld met een verlening van mijn abonnement (is op voorraad en direct leverbaar) met de instructie om deze in de winkel op te halen (snelste manier om de Iphone te verkrijgen). 

Enig idee binnen hoeveel dagen de toestel aankomt bij de betreffende Odido shop? Jammer dat je dit niet kan volgen via de orderstatus…

Mocht het langer duren dan bestellen naar huis, dan is het vreemd dat bestellen naar de winkel als snellere optie wordt aangeboden…?

Graag hoor en lees ik meer, alvast bedankt.

ps. ordernummer: 224846781

Hoi Cerobi, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 16 bent gegaan! Het duurt gemiddeld 1-3 werkdagen voordat het toestel in de shop ligt. Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat je telefoon gisteren voor je klaarlag. Hoe bevalt 'ie? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Cerobi, van harte welkom op de Community en gaaf dat je voor de iPhone 16 bent gegaan! Het duurt gemiddeld 1-3 werkdagen voordat het toestel in de shop ligt. Ik heb je bestelling er meteen bijgepakt en ik zie dat je telefoon gisteren voor je klaarlag. Hoe bevalt 'ie? Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi Marciano.

Inderdaad ik heb ‘m gister gelijk opgehaald. Het bevalt prima! Bedankt voor je reactie en uitzoekwerk!

Hoi Cerobi, superfijn dat 'ie bevalt en uiteraard graag gedaan. Jij ook bedankt voor de terugkoppeling en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 

Hi, 

hier hetzelfde geval. Mijn bestelling heb ik op 26november geplaatst maar nog steeds geen sms ontvangen over het ophalen. Iemand hulp?

order: 224689000

Hi ​@Aev.kx, van harte welkom op onze Community en wat leuk dat je voor de iPhone 16 bij ons hebt gekozen! Als je kiest voor ophalen in onze winkel, moet het toestel vanuit onze logistieke center worden verstuurd naar de betreffende winkel. Dit kan maximaal een paar dagen duren. ik heb gelijk gekeken en ik zie dat op 29/11/24 de sms naar je is verstuurd om de bestelling op te halen. Je bestelling ligt dus al klaar om op te halen in onze winkel, fijn toch? Wacht er niet te lang mee, want de bestelling blijft 7 dagen lang voor je liggen in onze winkel. Ik wens je heel veel plezier met je nieuwe iPhone 16! 😄

Dat is fijn! Geen sms ontvangen maar bedankt voor je hulp Pharwin!

@Aev.kx Geen dank! Als je nog andere vragen hebt, dan weet je me te vinden. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en geniet van je nieuwe pareltje! 

Reageer