Skip to main content

Goedemorgen,

Momenteel heb ik het probleem wat velen hier ook al hebben gehad en ik kom er met de helpdesk niet uit, ook niet na Passpoort verificatie. Kreeg de melding van de helpdesk service dat de esim geactiveerd was terwijl ik deze nog niet eens op de telefoon kon (scannen) installeren.

Ik heb een nieuwe esim aangevraagd, en kom dan direct bij de melding als ik de esim wil downloaden dat de pagina op slot zit. hierna.

Wat voor een vervolg actie zou ik kunnen ondernemen om het voor elkaar te krijgen, want ik krijg het idee dat odido er niet uitkomt zo.

Alvast bedankt voor het meedenken en de hulp.

 

Met vriendelijke groet,

Remy Groenen

Hi ​@RemyG, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je eSIM het doet. Ik wou graag met je meekijken naar een oplossing, maar zag in het onderstaande topic dat je al langs ben geweest in onze winkel, waar mijn collega's je hebben geholpen met het activeren en koppelen van een nieuwe fysieke simkaart. Fijn dat het is opgelost! 

Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer