Skip to main content

dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. is het abonnement toegevoegd aan een ander account? verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

goedenavond dit krijg ik te zien als ik mijn abonnement probeer toe te voegen op mijn Odido app. Iemand die me kan helpen?

Goedemorgen ​@Mohammedmdn, van harte welkom op onze Community! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zag inderdaad dat je account nog gekoppeld stond aan een oud abonnement. Geen zorgen, deze heb ik direct voor je verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken!

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Yes het was gelukt alleen krijg ik de abonnement nu niet te zien op mijn nieuwe account weet u hoe dat komt?

Hi ​@Mohammedmdn, fijn dat het is gelukt! Ik zie bij je abonnement dat je account en abonnement goed staan ingesteld. Gaat het om het nummer dat eindigt op ***4390 of om een ander abonnement? Krijg je het niet te zien in de app? Kun je het checken via een browser/laptop om te kijken of je het dan wel te zien krijgt? Verwijder de app en download 'm opnieuw. Deze beschikt dan gelijk over de nieuwste software. Kun je ook checken of de software van je toestel up-to-date is? Dat is van belang, zodat de app optimaal kan werken. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Goedemorgen Mohammed, fijn dat het is gelukt! Ik heb direct meegekeken en ik zie je abonnement inmiddels wel aan je account gekoppeld staan. Kan je je abonnement nu wel inzien? Zo niet, dan zie ik al wat er aan de hand is. Er bestaat nog een heel oud account die dan waarschijnlijk in de weg zit. Ik hoor het graag van je. Mocht je je abonnement nog niet inzien, laat het me dan weten. Dan verwijder ik het andere oude account ook!

Reageer