Skip to main content

Hoi, 

Ik heb een opzeggingsverzoek gedaan maar ik wil nu mijn verzoek annuleren. 

Kunnen jullie misschien dat regelen aub, als het mogelijk is?

Hi ​@Cimen, dat zoek ik graag voor je uit! Je hebt vaak een maand opzegtermijn en binnen deze termijn kan de opzegging altijd nog geannuleerd worden. Gaat het om je mobiele abonnement? Kun je je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of het nog mogelijk is! 😄

Hi ​@Cimen, dat zoek ik graag voor je uit! Je hebt vaak een maand opzegtermijn en binnen deze termijn kan de opzegging altijd nog geannuleerd worden. Gaat het om je mobiele abonnement? Kun je je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel? Dan kan ik met je meekijken of het nog mogelijk is! 😄

Hoi ​@Pharwin van Odido 

Ik heb dit via online chat opgelost. Ik wilde hier ook zeggen dat het wel opgelost is maar ben vergeten sorry.

Mijn opzegginsverzoek is geannuleerd. Alvast bedankt. 👍

@Cimen geen probleem, fijn dat het via de chat is opgelost! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer