Ik kom nu pas achter dat ik niet naar mijn chinese familie kan bellen. En ik heb al mijn vrienden en kennissen metOdido abonnement gevraagd, ze kunnen ook niet bellen naar de Chinese nummers. Ik vind het echt raar. Er is helemaal geen blokkades ingesteld. Klantenservice weet het ook niet wat de oorzaken zijn. Mijn man en ik hebben een maand geleden allebei de contracten verlengd. Hebben er nu dus spijt van. Als het probleem niet opgelost wordt, gaan we sowieso overstappen naar een andere. Oude T - mobile was echt veel beter. Nooit problemen gehad. Zo jammer dat ie veranderd is!
Hoi Kelly, van harte welkom op de Community! Wat apart dat je niet naar familie in China kan bellen. Wellicht staat er toch ergens een blokkade in het systeem. Ik gok dat dit zou kunnen vallen onder de standaard blokkade 'Blokkade naar bellen naar fraude landen’. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee om deze (of mogelijk een andere) blokkade te verwijderen om te zien of je weer naar ze kan bellen!
Het is niet alleen bij mij zo. Mijn man en mijn vrienden met Odido, kunnen ook niet bellen naar de chinese nummers. De vrienden met de andere providers hebben het probleem dus niet. Het ligt gewoon aan Odido.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.