Hoi Royce, allereerst tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 bent gegaan! Probeer je te registreren via deze pagina: promo | Samsung Nederland? Dan wil je vragen om deze vraag bij Samsung te stellen, omdat het om hun website gaat. Ik heb daar geen toegang toe. Laat je het me weten of het ze is gelukt om dit op te lossen en de registratie te voltooien? Ik blijf graag op de hoogte en ik hoop dat je je Watch5 snel in handen hebt!
Ik heb precies dezelfde issue, na het kopen van S24 Ultra. Ik kom niet verder door de geboortedatum die vastzit in leeg veld. Terwijl het in mijn account goed staat.
Heel vervelend. Hoop dat we beide nog op tijd zijn voor de promotie.
Ik heb contact gehad via Whatsapp, maar de medewerker zegt dat ik het nog eens moet proberen na paar dagen. Ze had het in ieder geval doorgestuurd naar tech support o.i.d.
Hoop dat snel een oplossing krijgen.
Hoi @LisaBr, tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 Ultra bent gegaan! Geen zorgen. Voor deze actie loopt de registratieperiode t/m 3 februari 2025. Als het probleem bij Samsung bekend is, weet ik zeker dat het snel wordt opgelost en dat jullie nog ruim op tijd zijn om gebruik te maken van de actie!
Ik heb ookptobleem op de promotie site kun je winkel of webshop niet vinden voor aankoop.
Heel vreemd.
Hi @marisjebergje, welkom op onze Community! Probeer je het via je telefoon? Kun je het anders proberen via een laptop? Als ik op mijn laptop de promotie opzoek, kom ik 'm wel tegen: https://www.samsung.com/nl/promo/black-friday-operators/ Als je daar Odido selecteert, kom je op de volgende pagina terecht: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=LKWL6A3JJY9BV. Daar kom je vervolgens op de pagina terecht waar je je kunt registreren voor deze actie!
Het gaat er ook om dat je copie van je factuur telefoin moet bijvoegen..die heb ik dus nog niet in mijn mail ook??
Heb nu voor de 2x gebeld maar nog steeds geen aankoop bon in mail van het toestel
Alleen abbonement die verlengt is..
Word hier echt moedeloos van.
Jammer dat er niemand hier reageerd meer.
En telegonisch kom ik ook niet verder daar er niemand iets begrijpt daar.
Ben eigelijk wel klaar met Odido..
Was altijd tevreden maar nu????
Slechte service...
Hoi @marisjebergje, ik wil je er allereerst op attenderen dat de Community geen live chat is. Dit is een klant-helpt-klant Community en we beantwoorden vragen op volgorde van binnenkomst. Dat gezegd hebbende; geen zorgen. Je krijgt altijd een antwoord. Wat betreft de actie: Welk toestel heb je precies gekocht en heb je deze al ontvangen? Heb je 'm in de shop opgehaald of is deze thuis bezorgd? Vul daarnaast je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel in en stuur me ook direct je ordernummer. Dan kijk ik graag met je mee naar de gegevens die je nodig hebt en dan heb je binnen no time je cadeau aangevraagd!