Skip to main content

Hallo Odido service,

Half oktober had ik mijn prepaid opgewaardeerd, en een surprise code ontvangen waarmee ik Draadloze oordopjes had gewonnen. Vervolgens voerde ik mijn adresgegevens in en kreeg ik een SMS met daarin aangegeven dat de prijs binnen 5 werkdagen verstuurd zou worden. En dat ik de bezorgstatus in de PostNL app zou kunnen zien. 

Ik heb dus zowel op de PostNL app geen bezorgstatus gezien als dat ik de prijs na ruim 3 a 4 weken nog niet heb ontvangen. Ik heb onlangs de klantenservice gebeld, maar die persoon wist opmerkelijk genoeg überhaupt niets af van de hele Surprise code service van odido, en heeft gesuggereerd dat het mogelijk om een scam gaat. Hele rare gang van zaken dit. 

Hoe verder? 

Hoi BG, van harte welkom op de Community en gaaf dat je een prijs hebt gewonnen met PrePaid Surprise! Niet fijn dat je je prijs nog niet hebt ontvangen en dat mijn collega hier niets van af wist. Geen zorgen - geen scam en ik help je graag snel aan je prijs. Voeg je je 06-nummer, postcode en huisnummer toe aan je profiel? Dan ga ik meteen voor je aan de slag! 😄

Bedankt Marciano, dat heb ik zojuist gedaan. 

Goedemorgen BG, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik zie de draadloze oordopjes inderdaad als prijs onder jouw naam staan. Ook staan je adregegevens goed ingevuld. Ik heb de vraag meteen doorgezet naar mijn collega in de hoop dat we de prijs alsnog naar je kunnen opsturen. Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen en dan hoor je direct meer van me! 😊

Oké top, bedankt! 

Beste Marciano, is het een en ander al duidelijk? 

Hoi BG, bedankt voor de reminder! Mijn collega heeft nog geen reactie ontvangen en we hebben zojuist een reminder naar de betreffende afdeling gestuurd. Ik hoop dit keer wel snel antwoord te krijgen. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug!

Goedemorgen BG, ik heb zojuist reactie ontvangen en je prijs is naar je onderweg! De verwachtte bezorgtijd is morgen tussen 14:15 en 16:45 uur. Ik lees wel dat het door Sinterklaas momenteel wat drukker is, dus ik hoop dat 'ie inderdaad morgen bezorgd wordt. De link naar de Track & Trace heb ik via een privébericht naar je gestuurd! Laat je het me weten als je 'm hebt ontvangen? 😄

Reageer