Skip to main content

Goede avond, Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd voor mijn laptop waar een simkaart ingaat maar deze kan ik niet activeren met IDIN en SMS. Hoe lost Odido dit voor mij op. Mijn nieuwe ICC is 8931163200334513410. Als iemand van odido service mij kan helpen met activeren hiervan dan ben ik weer geholpen ermee.

Hoi Dave, leuk dat je 4G voor Thuis hebt! Moet het natuurlijk wel werken. Bedankt voor je ICC nummer. Zet je ook je klantnummer of 097-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kan ik je account erbij pakken en je hierbij helpen! 😄

Goedemorgen, mijn 097 nummer is XXX Geboortedatum is XXX. Postcode is XXX en mijn huisnummer is XXX, Mijn vier bankrekening nummer zijn NL**XXX******8267 

>Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Let op: deze stonden openbaar]

Hi ​@Dave van de Laar, dank voor het delen van je gegevens! Plaats deze a.u.b. de volgende keer in je profiel, zodat deze gegevens afgeschermd blijven en alleen wij het kunnen zien. Openbaar je privĂ©gegevens is niet zo handig. Ik heb gelijk gekeken en ik zag dat de activatie op de achtergrond is blijven hangen, waardoor het niet lukte. Geen zorgen, ik heb zojuist de nieuwe simkaart voor je geactiveerd. Plaats deze desnoods opnieuw in de router en schakel de router even uit- en dan weer aan. Dan zou het moeten werken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 

Reageer