Hallo, ik heb zonder na te denken mijn eSim verwijderd omdat ik een andere simkaart heb laten installeren. Ik zou dan ook graag een nieuwe eSIM willen aanvragen. Kunnen jullie een nieuwe eSIM klaarzetten in mijn account of mail? Thanks!
Goeiemorgen Rtheys, gaat het om het nummer met 43 op het eind? Zo ja, stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! Ik kan hem alleen voor je klaarzetten in Mijn Odido. Heb je daar wel toegang toe?
Goeiemorgen Rtheys, gaat het om het nummer met 43 op het eind? Zo ja, stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! Ik kan hem alleen voor je klaarzetten in Mijn Odido. Heb je daar wel toegang toe?
Opgelost! Netjes een nieuwe eSIM gekregen via mijn Odido. Kon het niet zelf activeren ben omdat ik niet bij mijn nummer kan komen. Maar door een medewerker laten activeren door een simpele identificatie e-mail. Top!
Hoi Rtheys, bedankt voor de terugkoppeling in je topic en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!
Ik heb het zelfde probleem, zit nu in de US hoe kan ik zo snel mogelijk een esim ontvangen? Kan niet bellen naar klanten service, help
Goedemorgen,
Momenteel heb ik het probleem wat velen hier ook al hebben gehad en ik kom er met de helpdesk niet uit, ook niet na Passpoort verificatie. Kreeg de melding van de helpdesk service dat de esim geactiveerd was terwijl ik deze nog niet eens op de telefoon kon (scannen) installeren.
Ik heb een nieuwe esim aangevraagd, en kom dan direct bij de melding als ik de esim wil downloaden dat de pagina op slot zit. hierna.
Wat voor een vervolg actie zou ik kunnen ondernemen om het voor elkaar te krijgen, want ik krijg het idee dat odido er niet uitkomt zo.
Alvast bedankt voor het meedenken en de hulp.
Met vriendelijke groet,
Remy Groenen
Hi
Beste,
Aangezien ik het idee kreeg dat het een langdurig traject werd met de servicedesk en het forum, ben ik naar een winkel gegaan en heb daar binnen 5 min een normale simkaart gekregen.
De druk lag hoog want de activatie van de esim was al gedaan waardoor de oude esim ook was uitgeschakeld.
Groet,
Remy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.