Skip to main content

Hallo, ik heb zonder na te denken mijn eSim verwijderd omdat ik een andere simkaart heb laten installeren. Ik zou dan ook graag een nieuwe eSIM willen aanvragen. Kunnen jullie een nieuwe eSIM klaarzetten in mijn account of mail? Thanks!

Goeiemorgen Rtheys, gaat het om het nummer met 43 op het eind? Zo ja, stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! Ik kan hem alleen voor je klaarzetten in Mijn Odido. Heb je daar wel toegang toe? 😄


Goeiemorgen Rtheys, gaat het om het nummer met 43 op het eind? Zo ja, stuur me dan even een privébericht met je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik voor je aan de slag! Ik kan hem alleen voor je klaarzetten in Mijn Odido. Heb je daar wel toegang toe? 😄

 

Opgelost! Netjes een nieuwe eSIM gekregen via mijn Odido. Kon het niet zelf activeren ben omdat ik niet bij mijn nummer kan komen. Maar door een medewerker laten activeren door een simpele identificatie e-mail. Top! 


Hoi Rtheys, bedankt voor de terugkoppeling in je topic en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 


Ik heb het zelfde probleem, zit nu in de US hoe kan ik zo snel mogelijk een esim ontvangen? Kan niet bellen naar klanten service, help


Goedemorgen,

Momenteel heb ik het probleem wat velen hier ook al hebben gehad en ik kom er met de helpdesk niet uit, ook niet na Passpoort verificatie. Kreeg de melding van de helpdesk service dat de esim geactiveerd was terwijl ik deze nog niet eens op de telefoon kon (scannen) installeren.

Ik heb een nieuwe esim aangevraagd, en kom dan direct bij de melding als ik de esim wil downloaden dat de pagina op slot zit. hierna.

Wat voor een vervolg actie zou ik kunnen ondernemen om het voor elkaar te krijgen, want ik krijg het idee dat odido er niet uitkomt zo.

Alvast bedankt voor het meedenken en de hulp.

 

Met vriendelijke groet,

Remy Groenen


Hi ​@RemyG, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je eSIM het doet, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Echter, is het niet de bedoeling om in meerdere topics  te spammen over dezelfde vraag. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het ook overzichtelijk voor ons. Ik zag dat je al een eigen topic hierover had aangemaakt. Daar zal een collega of ik zo snel mogelijk bij je terugkomen! 


Beste,

Aangezien ik het idee kreeg dat het een langdurig traject werd met de servicedesk en het forum, ben ik naar een winkel gegaan en heb daar binnen 5 min een normale simkaart gekregen. 

De druk lag hoog want de activatie van de esim was al gedaan waardoor de oude esim ook was uitgeschakeld.

Groet,

Remy 


@RemyG, snap ik. Via deze weg kan het inderdaad soms wat langer duren voordat je een reactie vanuit onze kant kan verwachten. Meestal kan het 24-48 uur duren afhankelijk van de drukte.  Fijn dat het in de winkel is opgelost! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer