Hi @youssff, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je Multisim het doet, laten we samen naar een oplossing kijken! Nadat je klikt op mobiel netwerk, krijg je dan toevallig de melding aanbiedersupdate? Of krijg je dat niet te zien? Dat moet natuurlijk wel bijgewerkt worden, anders lukt het niet. En kijg je ook de knop '’Configureer mobiel netwerk.'’ mobiel te zien of dat ook niet?
Kun je het volgende voor me checken: open de Watch app en ga naar Mobiel netwerk. Daar staat een (i), dat betekent dat er een mobiel netwerk is. Na ongeveer een half uur staat ook de naam Odido in het scherm (naar boven swipen en op het linkse icoontje klikken). Krijg je dat niet te zien, kun je dan je iPhone en je Watch opnieuw opstarten om te kijken of het dan lukt?
Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld. Echter, zie ik alleen dat 1 cijfer van de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer niet klopt/overeenkomt met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste 4 cijfers vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna met je meekijken!