Ik heb op zaterdag 30 november een Samsung S24 256GB Violet besteld met afhalen in de winkel. In de shop werd ik geïnformeerd dat de levertijd zo'n 3 werkdagen zou zijn. Echter heb ik nog altijd niets vernomen. Gezien mijn vorige telefoon stuk is gevallen wacht ik met smart op de levering. Is er een indicatie wanneer ik mijn nieuwe telefoon kan afhalen?
Bestelnummer: 224954789
Bladzijde 1 / 1
Dit specifieke model is volgens de website leverbaar vanaf 20 december. Een zwarte is bijvoorbeeld direct leverbaar.
Je kunt beter even de winkel bellen, zodra ze hem binnen hebben sturen ze een sms om hem op te halen.
Volgens de website is deze inderdaad met de info van vandaag vanaf 20 december leverbaar. Ik heb echter al op zaterdag 30 november besteld, toen werd aangegeven dat het maximaal drie werkdagen zou duren.
Op de website kan ik nergens de actuele status van mijn specifieke bestelling opzoeken. Alleen de algemene info die bij mijn weten niet op mijn bestelling van toepassing zou moeten zijn.
Dan toch even bij de winkel informeren. Ze zijn telefonisch bereikbaar op hun eigen 06 nummer.(even google gebruiken)
Hallo @LdeGreef
Een bestelling die je in de winkel wilt ophalen kan je zelf niet online volgen.
Dan toch maar even bellen. Hoop het toch voor het weekend binnen te hebben gezien de staat van mijn huidige toestel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.