Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Het nieuwe abonnement dat ik in juni heb gekocht Waarom wordt mijn nieuwe abonnement in september nog steeds niet weergegeven in mijn account? Ik heb geprobeerd handmatig een nieuw abonnement toe te voegen Het systeem verschijnt Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.
Ik had bij Odido een abonnement. Ik ben recent overgestapt op nieuw abonnement bij Odido met nummerbehoud. Ik kan in mijn Odido app echter mijn huidige abonnement niet inkijken. Als ik account wil koppelen met mijn bestaande nummer krijg ik melding dat dit nummer al is toegevoegd. En verder kom ik dan niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met nummerbehoud van het nummer van een zakelijk ODIDO abonnement van mijn ex-werkgever. Het nummer is op 02-09-24 geporteerd en dat werkt. Maar in Mijn ODIDO zie ik alleen de gegevens en facturen etc van het zakelijke account van mijn ex-werkgever. Mijn nieuwe persoonlijke accountgegevens worden niet geladen. Kan iemand dit aanpassen?
Hi, ik heb met werk een zakelijk mobiel contract, en heb vorige maand een nieuw privé internet contract afgesloten met Odido met hetzelfde email adres. Dit nieuwe contract kan ik niet zien in mijn Odido omgeving, en ik kan de facturen ook niet zien ook al zijn ze aan hetzelfde email adres gekoppeld. Kunnen jullie mij helpen? Groetjes
Ik probeer mijn abonnement voor internet thuis te koppelen in mijn account. Maar krijg steeds de foutmelding dat het adres niet gevonden is. Wie kan mij hiermee verder helpen?
Ik wil graag mijn abonnement overzicht bekijken en zien wanneer deze ingaat. Nu kijk ik op mijn account, omdat het mij de meest logische plek lijkt om dat te vinden, en kan er niets vinden over mijn gekochte abonnement. Nu zie ik ook de 2 buttons staan zoals te zien op de afbeelding. Als ik daarop klik gebeurd er niets. Zelfs niet in de console van de browserHoe kan ik mijn abonnement inzien en hoe zorg ik ervoor dat deze buttons werken?
Hallo, ik kan mijn abonnement niet koppelen in de app op mijn telefoon. De foutmelding beschrijft dat mijn abonnement al op een ander apparaat staat, maar dit is voor zover ik weet niet mogelijk gezien ik net een nieuwe telefoon heb en de oude gereset is. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
Ik krijg steeds de melding dat mijn abonnement nog gekoppeld staat aan een ander account. En ik wil dit aan mijn huidige account koppelen. Kan iemand mij hierbij helpen?
Hallo, ik had al een abonnement mobiel en heb nu ook televisie van odido.In mijn odido zie ik niet mijn tv abonnement niet terug, alleen het mobiel abonnement. Koppelen lukt ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Mijn vrouw heeft nu een gekoppeld abbonement met mij. Kan zij nu ook zelf haar gegevens inzien .Moet ik eerst ontkoppelen? Zo ja hoe moet dit.
Ik heb mobiel abonnement tot 4.09 Hoe kan ik stoppen met abonnement?
Goedemiddag,Hoe kan ik erachter komen wat mijn tv-klantnummer is?Inloggen in Mijn Odido lukt, alleen dan komt de ellende.Eerst moet ik mijn abonnement koppelen. Adresgegevens etc. ingevuld, maar dan wordt er e-mail gestuurd naar mijn t-mobilethuis e-mailadres.Dit bestaat toch niet meer?Hoe kan ik het nu koppelen?
Ik heb al contact gehad met ks maar probleem is nog steeds niet verholpen. Bij het koppelen van een internet abo aan een klantaccount verschijnt de melding teveel records gevonden… Heb dit op meerdere emailadressen geprobeerd en tevens meerdere keren mijn gegevens gecontroleerd. Ik kom er niet verder mee en kan zo dus op geen manier mijn abonnement inzien. Graag hulp want ik loop tegen een muur aan en kan niet verder zo.
Hallo,Wie kan mij even helpen een tijdelijk bankrekeningnummer toe te voegen aan mijn nieuwe thuis-abonnement?Ik krijg de inmiddels bekende teveel-records-gevonden melding tijdens het toevoegen aan mijn account.
Vannacht rond 0030u voor de eerste keer eSIM gehaald. De uitleg die ik had gekregen via de mail hoe het te moeten toevoegen en activeren was eerst instantie prima te doen. Het toevoegen was zo gedaan, het activeren alles behalve. Om de verificatie compleet te maken zou je een sms code moeten ontvangen, hier zit ik nog altijd op te wachten. Nu heb ik het probleem dat ik geen data heb wat voor mij qua werk best lastig is. Hoe valt dit nog op te lossen?
Hi,Als ik inlog op mijn odido zie ik de status van mijn oude adres internet afsluiting.Ik heb als het goed is juist dit account aangemaakt om een nieuw adres internet aan te sluiten. Na verhuizing heb ik mijn mobiel nummer verplaatst naar dit account. Nadat ik een simonly verlenging heb afgesloten zag ik dat mijn mobiel nummer weer op het oude adres stond. Is hier achter de schermen een mixup geweest?Kan ik dit zelf oplossen door de t-mobile thuis te ontkoppelen en weer te koppelen?Groet,Timothy
Ik probeer al een aantal dagen onze mobiele abonnementen aan het internet en tv en vast bellen account te koppelen. Na telefonisch contact met de support afdeling is mij verteld dat de accounts verschillende mailadressen moeten hebben. Dit heb ik aangepast, maar het lukt nog steeds niet.
Het lukt mij niet mijn mobiele abonnement toe te voegen aan mijn Odido account. Ik krijg dan de melding “Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account”.Ik weet echter niet (meer) aan welk account ik dit abonnement heb gekoppeld.Kan iemand mij hierbij helpen?Alvast bedankt!
Hi, Ik krijg een melding waneer ik mijn abonnement wil koppelen aan Odido Mobiel: “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”Hoe kan ik dit oplossen?
Goededag, ik heb recent een nieuwe sim gekregen en abonnement maar kan in de app nog niks zien
Ik krijg mijn mobiel abonnement niet gekoppeld aan mijn internet-TV abonnement. Niet in de app en niet in webbrowser. Ik krijg de melding dat mijn gegevens niet bekend zijn. Krijg wel een code op mijn tel, maar dan die foutmelding. Dit zijn voormalige Tele2 abonnementen. Ik kan dus niets inzien over mijn verbruik.
Hi, I would like to cancel my 2 subscriptions which are:The home internet subscription My mobile phone subscription
Hi,I haven’t been able to log in the app and website for months. I used to have an account connected with my mobile subscription and log in with it is perfectly fine. Few months ago I’ve tried to connect my internet subscription with it, but it never works and now I cannot even login with my mobile account. I also tried to create a new account but the system doesn’t allow me. How can I get my account back? Thanks!
Helaas heb ik al sinds ik klant ben per 1 Augustus enorm langzaam internet.Na meerdere telefoongesprekken en cases die aangemaakt zijn probeer ik dit keer maar via deze weg.Volgens mijn abonnement (Unlimited Plus) zou ik maximaal 600 mbps moeten halen. Dit is in NL nog geen 60 mbps en in het buitenland (Amerika) waar ik momenteel verblijf nog geen 15 mbps. Een YouTube filmpje kijken is niet eens mogelijk! Ik heb oprecht spijt dat ik ben overgestapt van KPN naar Odido, en nu zegt de klantenservice dat de twee weken bedenktijd voorbij zijn! Echt een ramp. Odido kom eens met een oplossing in plaats van valse beloftes zoals 600 mbps en 'we bellen u terug...'!Aan mijn telefoon S22 Ultra ligt het niet.
Ik heb een abbo bij Odido mobiel. Nu wil ik inloggen op de odido-app maar weet mijn inlog niet meer. Wanneer ik dan mijn inloggegevens wil opvragen, krijg ik geen email met passwordreset. Iemand bekend met dit probleem? En hoe dit op te lossen? Eerder gebeld met odido en de betreffende medewerker zou een terugbelverzoek inleggen. Helaas is dit al meerdere weken geleden en ben nog niet teruggebeld. Hoor het graag.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.