Skip to main content

Ik probeer mijn abonnement voor internet thuis te koppelen in mijn account. Maar krijg steeds de foutmelding dat het adres niet gevonden is. Wie kan mij hiermee verder helpen?

Hallo @dja17, welkom op onze Community, ik zoek dit graag voor je uit! Allereerst is het goed om te weten dat je meerdere abonnementen in één account kunt samenvoegen als de naam, adresgegegevens en geboortedatum overeenkomen met elkaar. Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik de nummers tegen die eindigen op ***0608 & ***8134. Daarbij zie ik dat alles overeenkomt met elkaar. Alleen bij het Internet + TV abonnement zie ik dat de naam & geboortedatum niet overeenkomt. Kan het kloppen dat dat deze op naam van je partner staat? Dan is het alleen mogelijk om hiervoor een apart account aan te maken. Mocht je echt willen dat het abonnement in hetzelfde account als de mobiele abonnement komt te staan, dan kun je dit alleen oplossen door ervoor te zorgen dat deze op jouw naam komt te staan. Dat kan door een contractovername aan te vragen via onze website

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 


Beste, Bedankt voor je reactie. Het zou inderdaad kunnen dat het account op naam van mijn partner staat, en internet voor thuis staat op mijn naam.

Als het verder voor mijn klantvoordeel niet uitmaakt dat ze niet gekoppeld staan, hoef ik het niet perse samen te voegen door contract overname. Zou jij me hier nog uitsluitsel over kunnen geven?

En hoe ik nu dan een account voor die internet voor thuis aanmaak. want het mailadres dat daaraan gekoppeld is, is dus al in gebruik.

En dat zou ik ook graag willen, zodat ik wel mijn rekeningen kan inzien enzo.

 

Groet,

DJ


Goedemorgen DJ, graag gedaan namens Pharwin. Voor Klantvoordeel maakt het inderdaad niet uit of de abonnementen in 1 Mijn Odido gekoppeld staan. Zolang alle abonnementen op hetzelfde adres staan en Klantvoordeel is aangemeld (wat bij jullie wel het geval is), dus dat is geen probleem. Heb je nog een ander e-mailadres dat je kan gebruiken of wellicht het e-mailadres van je partner? Dan kan je via Mijn Odido registreren gemakelijk een nieuw Mijn Odido-account aanmaken voor Internet + TV. Als je geen ander e-mailadres hebt, raad ik Gmail aan. Dit is een gratis e-maildienst, dus je hebt zo een nieuw e-mailadres en Gmail heet voldoende opslagruimte en een goede beveiliging - mocht je er meer gebruik van willen maken. 

Laat je het ons weten of het is gelukt? 😊


Reageer