Skip to main content

Beste moderators,

Ik ben onlangs verhuist en heb bij Odido een thuis internet abbonoment afgesloten.
Eerder had ik al een mobiel internet abbonoment en die mis ik in mijn account.

In deze community zie ik het vaker voorkomen dat je na een wijziging abbonomenten niet kan koppelen.
Bijvoorbeeld onderstaand:



Is er iemand die mij kan helpen het oude account te verwijderen?

Met vriendelijke groeten,

Jelmer.

Hi Jelmer, hopelijk is de verhuizing goed verlopen! Uiteraard help ik je graag met het koppelen van je mobiele abonnement aan een Mijn Odido account. Begrijp ik goed dat je jouw mobiele nummer en je Internet + TV aan één account zou willen koppelen? In dat geval is het belangrijk dat beide abonnementen bij ons bekend zijn onder dezelfde gegevens. Ik zie echter dat het abonnement voor Internet + TV niet op jouw naam staat. Kan het zijn dat je jouw nieuwe adres nog niet aan ons hebt doorgegeven voor je mobiele abonnement? In dat geval zou ik je willen vragen om mij via een privébericht je nieuwe adres door te geven met daarbij de verificatiecode die ik je door middel van een SMS gestuurd heb. De wijziging maak ik dan meteen voor je in orde! Hierna kan ik je dan meteen helpen met het koppelen van je abonnement. Ik wacht je reactie af!


Reageer