Skip to main content
Beantwoord

Oude abonnement blijft in Mijn Odido staan

• 10 september 2024
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Het nieuwe abonnement dat ik in juni heb gekocht Waarom wordt mijn nieuwe abonnement in september nog steeds niet weergegeven in mijn account? Ik heb geprobeerd handmatig een nieuw abonnement toe te voegen Het systeem verschijnt Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.

Beste antwoord door Sam van Odido

Hi @mingz, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik heb vanochtend gezien dat je jouw bericht ook al in het topic van iemand anders geplaatst had. Hierdoor kon ik meteen actie voor je ondernemen en heb ik een reset uitgevoerd op jouw Mijn Odido omgeving, zodat je nu het juiste abonnement kan koppelen aan je account. Je kunt gewoon met dezelfde gegevens inloggen. Laat je mij weten of het gelukt is? Als je vragen hebt, dan weet je mij te vinden!

Bekijk origineel

1 reactie

Sam van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 292 reacties
  • Antwoord
  • 11 september 2024

Hi @mingz, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Ik heb vanochtend gezien dat je jouw bericht ook al in het topic van iemand anders geplaatst had. Hierdoor kon ik meteen actie voor je ondernemen en heb ik een reset uitgevoerd op jouw Mijn Odido omgeving, zodat je nu het juiste abonnement kan koppelen aan je account. Je kunt gewoon met dezelfde gegevens inloggen. Laat je mij weten of het gelukt is? Als je vragen hebt, dan weet je mij te vinden!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen