Skip to main content

Hallo, ik kan mijn abonnement niet koppelen in de app op mijn telefoon. De foutmelding beschrijft dat mijn abonnement al op een ander apparaat staat, maar dit is voor zover ik weet niet mogelijk gezien ik net een nieuwe telefoon heb en de oude gereset is. Kunnen jullie mij hierbij helpen? 

Hallo @RenseV, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***3553. Daarbij zie ik dat je account gekoppeld staat aan een oud/inactief nummer, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Ik hoor graag van je of het is gelukt en/of wat je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/website/browser). 

Hallo @RenseV, welkom op onze Community, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***3553. Daarbij zie ik dat je account gekoppeld staat aan een oud/inactief nummer, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb zojuist het account verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Dan zou het moeten lukken! 

Ik hoor graag van je of het is gelukt en/of wat je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (app/website/browser). 

Het is gelukt, bedankt! 

@RenseV Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer