Ik wil graag mijn abonnement overzicht bekijken en zien wanneer deze ingaat. Nu kijk ik op mijn account, omdat het mij de meest logische plek lijkt om dat te vinden, en kan er niets vinden over mijn gekochte abonnement. Nu zie ik ook de 2 buttons staan zoals te zien op de afbeelding. Als ik daarop klik gebeurd er niets. Zelfs niet in de console van de browser
Hoe kan ik mijn abonnement inzien en hoe zorg ik ervoor dat deze buttons werken?
Bladzijde 1 / 1
Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze community! @S_O
Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik begrijp goed dat je graag wil inzien hoe het er voor staat met jouw abonnement. Ik kijk dan ook graag met je mee!
Op dit moment is het mij nog niet duidelijk of het om een Mobiel of Internet + TV abonnement gaat. Wil je mij dit laten weten?
Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze community! @S_O
Goed dat je hier gelijk over aan de bel trekt. Ik begrijp goed dat je graag wil inzien hoe het er voor staat met jouw abonnement. Ik kijk dan ook graag met je mee!
Op dit moment is het mij nog niet duidelijk of het om een Mobiel of Internet + TV abonnement gaat. Wil je mij dit laten weten?
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb een Internet abonnement afgesloten, omdat er recentelijk glasvezel bij mij in de wijk is gelegd en Odido een van de mogelijke providers is
Hallo @S_O, wat leuk dat je een Internet + TV abonnement bij ons hebt afgesloten, welkom bij onze Odido familie! Wel zo fijn als je account ook goed werkt. Ik heb gelijk meegekeken via een browser en bij mij krijg ik het niet te zien. De knoppen werken dan wel goed. Krijg je dit alleen via de browser te zien of ook in de app? Zal ik anders het account voor je verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen? Daarna zou het gewoon goed moeten werken.
Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Hallo @S_O, wat leuk dat je een Internet + TV abonnement bij ons hebt afgesloten, welkom bij onze Odido familie! Wel zo fijn als je account ook goed werkt. Ik heb gelijk meegekeken via een browser en bij mij krijg ik het niet te zien. De knoppen werken dan wel goed. Krijg je dit alleen via de browser te zien of ook in de app? Zal ik anders het account voor je verwijderen, zodat je daarna alles opnieuw kunt instellen? Daarna zou het gewoon goed moeten werken.
Laat maar gerust weten wat je zou willen!
Ik heb het nog eens gecheckt en kan het nu wel ineens inzien! Ik zie nu dat er bij "Je route naar Glasvezel” fase 3 nog niet is afgerond. Dit terwijl de kabel al wel succesvol is aangesloten. Wij wachten hier thuis met smart af wanneer het nieuwe abonnement ingaat.
@S_O Fijn dat je het nu wel kunt inzien! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en alvast heel veel plezier met je nieuwe internetaansluiting!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.