Skip to main content

Ik heb een mobiel abonnement en heb deze gekoppeld aan mijn account. Nu hebben we ook Thuis internet van Odido maar kan deze niet koppelen aan het account omdat de geboorte datum niet overeenkomt. Ik zie dat deze op juni staat maar moet mei zijn. Het lukt mij niet om dit te wijzigen.

Welkom op onze community! @zwippet 

Goed dat je hierover aan de bel trek. Ik help je graag verder om de juiste geboortedatum in het systeem te zetten, zodat je jouw account kunt koppelen. 

Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum (zowel juist als onjuist) en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Daarnaast ontvang ik graag een kopie van je ID/paspoort, zodat ik de gegevens kan aanpassen. Op deze website van de Overheid lees je precies hoe je dit veilig kan doen: Hoe maak ik met de KopieID-app een veilige kopie van mijn identiteitsbewijs? | Rijksoverheid.nl

Welkom op onze community! @zwippet 

Goed dat je hierover aan de bel trek. Ik help je graag verder om de juiste geboortedatum in het systeem te zetten, zodat je jouw account kunt koppelen. 

Wil je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum (zowel juist als onjuist) en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Daarnaast ontvang ik graag een kopie van je ID/paspoort, zodat ik de gegevens kan aanpassen. Op deze website van de Overheid lees je precies hoe je dit veilig kan doen: Hoe maak ik met de KopieID-app een veilige kopie van mijn identiteitsbewijs? | Rijksoverheid.nl

Hoi @Teresa van Odido Dank je voor je reactie en hulp. Ik heb je een privébericht gestuurd maar kan daar geen kopie ID toevoegen. Hier plaatsen ga ik niet doen. Ik wacht even af.

@zwippet Ik heb gereageerd! Spreek ik je daar verder?

@zwippet Ik heb gereageerd! Spreek ik je daar verder?

Dank je voor het oplossen voor mijn probleem! Heb nu eindelijk alle abonnementen in mijn account.

Wat super om te zien dat het nu helemaal opgelost is @zwippet! Ik wil je een hele fijne dag wensen! 😄

Reageer