Ik had bij Odido een abonnement. Ik ben recent overgestapt op nieuw abonnement bij Odido met nummerbehoud. Ik kan in mijn Odido app echter mijn huidige abonnement niet inkijken. Als ik account wil koppelen met mijn bestaande nummer krijg ik melding dat dit nummer al is toegevoegd. En verder kom ik dan niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Hi Ronald, leuk om te lezen dat je nog een tijdje bij ons blijft! Uiteraard ga ik je meteen helpen bij het koppelen van het juiste abonnement aan je Mijn Odido account. Hiervoor ga ik een reset uitvoeren. Houd er wel rekening mee dat je oude abonnement losgekoppeld zal worden als ik dit regel. Mocht je dus nog oude facturen willen inzien en downloaden, dan zou ik je willen vragen om dit nu te doen. Als je mij een seintje geeft wanneer ik het account mag resetten, dan maak ik dit voor je in orde!
Beste Sam, bedankt voor de support.
Het account mag gereset worden.
Het nieuwe abonnement dat ik in juni heb gekocht Waarom wordt mijn nieuwe abonnement in september nog steeds niet weergegeven in mijn account? Ik heb geprobeerd handmatig een nieuw abonnement toe te voegen Het systeem verschijnt
Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.
Goedemorgen
Goedemorgen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.