Ik had bij Odido een abonnement. Ik ben recent overgestapt op nieuw abonnement bij Odido met nummerbehoud. Ik kan in mijn Odido app echter mijn huidige abonnement niet inkijken. Als ik account wil koppelen met mijn bestaande nummer krijg ik melding dat dit nummer al is toegevoegd. En verder kom ik dan niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Beantwoord
Nieuwe simkaart, kan niet koppelen Mijn Odido
Beste antwoord door Sam van Odido
Hi Ronald, leuk om te lezen dat je nog een tijdje bij ons blijft! Uiteraard ga ik je meteen helpen bij het koppelen van het juiste abonnement aan je Mijn Odido account. Hiervoor ga ik een reset uitvoeren. Houd er wel rekening mee dat je oude abonnement losgekoppeld zal worden als ik dit regel. Mocht je dus nog oude facturen willen inzien en downloaden, dan zou ik je willen vragen om dit nu te doen. Als je mij een seintje geeft wanneer ik het account mag resetten, dan maak ik dit voor je in orde!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.