Skip to main content

Hallo, ik had al een abonnement mobiel en heb nu ook televisie van odido.

In mijn odido zie ik niet mijn tv abonnement niet terug, alleen het mobiel abonnement. Koppelen lukt ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?

Hallo @Jpdorp 

Wat is de foutmelding die je krijgt tijdens het koppelen? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan om ze in hetzelfde Odido account te koppelen.


 

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.


Hallo @Jpdorp 

Wat is de foutmelding die je krijgt tijdens het koppelen? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan om ze in hetzelfde Odido account te koppelen.

 

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.


Hallo @Jpdorp 

Wat is de foutmelding die je krijgt tijdens het koppelen? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan om ze in hetzelfde Odido account te koppelen.

 

Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.

Beide abonnementen staan op dezelfde naam


Hoi Jpdorp, leuk dat je naast je mobiele abonnement nu ook TV bij ons hebt! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet je je 06-nummer en je klantnummer van (Internet +) TV in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan komt het helemaal goed! 😄


Hoi Jpdorp, leuk dat je naast je mobiele abonnement nu ook TV bij ons hebt! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet je je 06-nummer en je klantnummer van (Internet +) TV in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan komt het helemaal goed! 😄

Hallo,

06 nummer zit in mijn profiel. Klantnummer van internet en TV niet, maar die staat nog niet in mijn odido omdat het koppelen niet lukt


Hoi Jpdorp, leuk dat je naast je mobiele abonnement nu ook TV bij ons hebt! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet je je 06-nummer en je klantnummer van (Internet +) TV in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan komt het helemaal goed! 😄

Hallo,

06 nummer zit in mijn profiel. Klantnummer van internet en TV niet, maar die staat nog niet in mijn odido omdat het koppelen niet lukt

e-mail adres moet ook bekend zijn. Ik denk dat er bij jullie in de back-end iets niet goed zit.


Hallo @Jpdorp, ik heb gelijk meegekeken en ik als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0822, klopt dat? Daarbij zie ik ook je Internet + TV abonnement terug. Echter, zie ik dat de naam niet overeenkomt komt bij beide abonnementen. Bij je mobiele abonnement staan de intialen J.H.L. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de S. Kan ik dat voor je aanpassen? Welke initialen zijn juist, kun je dat aangeven? Ook zie ik dat je bij je Internet + TV abonnement een ander account hebt met een ander e-mailadres. Klopt dat? Zodra ik de naam voor je heb gewijzigd, zal ik ook het account bij je Internet + TV abonnement ontkoppelen/verwijderen, zodat je het daarna kunt toevoegen aan je bestaande account waar nu je mobiele abonnement in staat. 

Ik hoor het graag van je! 


Hallo @Jpdorp, ik heb gelijk meegekeken en ik als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***0822, klopt dat? Daarbij zie ik ook je Internet + TV abonnement terug. Echter, zie ik dat de naam niet overeenkomt komt bij beide abonnementen. Bij je mobiele abonnement staan de intialen J.H.L. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de S. Kan ik dat voor je aanpassen? Welke initialen zijn juist, kun je dat aangeven? Ook zie ik dat je bij je Internet + TV abonnement een ander account hebt met een ander e-mailadres. Klopt dat? Zodra ik de naam voor je heb gewijzigd, zal ik ook het account bij je Internet + TV abonnement ontkoppelen/verwijderen, zodat je het daarna kunt toevoegen aan je bestaande account waar nu je mobiele abonnement in staat. 

Ik hoor het graag van je! 

Dank voor de snelle reactie. De initialen J.H.L. zijn juist. Die moet je aanhouden. Het e-mailadres bij het mobiele abonnement klopt. Ander account kan verwijderd worden.

BVD!


@Jpdorp Top, dan heb ik het zojuist voor je aangepast! Alles komt nu overeen met elkaar. Ook heb ik je huidige account bij je Internet + TV abonnement verwijderd en alles ontkoppeld. Je kunt vanaf nu je Internet + TV abonnement koppelen aan je bestaande account waar je mobiele nummer in staat. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!


@Jpdorp Top, dan heb ik het zojuist voor je aangepast! Alles komt nu overeen met elkaar. Ook heb ik je huidige account bij je Internet + TV abonnement verwijderd en alles ontkoppeld. Je kunt vanaf nu je Internet + TV abonnement koppelen aan je bestaande account waar je mobiele nummer in staat. 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!

Het is gelukt. Dankjewel, ik ben weer helemaal blij :-)

 


@Jpdorp Fijn dat het is gelukt, dan ben ik ook blij 🙂 Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄


Reageer