Hallo, ik had al een abonnement mobiel en heb nu ook televisie van odido.
In mijn odido zie ik niet mijn tv abonnement niet terug, alleen het mobiel abonnement. Koppelen lukt ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo, ik had al een abonnement mobiel en heb nu ook televisie van odido.
In mijn odido zie ik niet mijn tv abonnement niet terug, alleen het mobiel abonnement. Koppelen lukt ook niet. Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo
Wat is de foutmelding die je krijgt tijdens het koppelen? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan om ze in hetzelfde Odido account te koppelen.
Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.
Hallo
Wat is de foutmelding die je krijgt tijdens het koppelen? Beide abonnementen moeten op dezelfde naam staan om ze in hetzelfde Odido account te koppelen.
Hallo
Beide abonnementen staan op dezelfde naam
Hoi Jpdorp, leuk dat je naast je mobiele abonnement nu ook TV bij ons hebt! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet je je 06-nummer en je klantnummer van (Internet +) TV in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan komt het helemaal goed!
Hoi Jpdorp, leuk dat je naast je mobiele abonnement nu ook TV bij ons hebt! Ik kan je op je e-mailadres niet vinden. Zet je je 06-nummer en je klantnummer van (Internet +) TV in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan komt het helemaal goed!
Hallo,
06 nummer zit in mijn profiel. Klantnummer van internet en TV niet, maar die staat nog niet in mijn odido omdat het koppelen niet lukt
Hallo,
06 nummer zit in mijn profiel. Klantnummer van internet en TV niet, maar die staat nog niet in mijn odido omdat het koppelen niet lukt
e-mail adres moet ook bekend zijn. Ik denk dat er bij jullie in de back-end iets niet goed zit.
Hallo
Ik hoor het graag van je!
Hallo
Ik hoor het graag van je!
Dank voor de snelle reactie. De initialen J.H.L. zijn juist. Die moet je aanhouden. Het e-mailadres bij het mobiele abonnement klopt. Ander account kan verwijderd worden.
BVD!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag!
Het is gelukt. Dankjewel, ik ben weer helemaal blij :-)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.