Skip to main content

Hi, ik heb met werk een zakelijk mobiel contract, en heb vorige maand een nieuw privé internet contract afgesloten met Odido met hetzelfde email adres. Dit nieuwe contract kan ik niet zien in mijn Odido omgeving, en ik kan de facturen ook niet zien ook al zijn ze aan hetzelfde email adres gekoppeld. Kunnen jullie mij helpen? 

Groetjes

Welkom op onze community! @sj1995 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om ook inzicht te krijgen in jouw Mijn Odido voor je Internetabonnement! 😊

Het is niet mogelijk om een Zakelijk en particulier abonnement te koppelen in jouw Mijn Odido omgeving. Uit jouw bericht begrijp ik dat je al een account hebt voor je zakelijke abonnement, maar dat dit e-mailadres ook geregistreerd staat voor je particulieren abonnement. Hierdoor herkent het systeem de koppeling niet, waardoor het niet lukt. 

Gelukkig is dit eenvoudig op te lossen. Heb je voor mij een ander e-mailadres wat ik kan registeren voor je internetabonnement? Als je hier daarna een nieuw account mee aanmaakt, wordt deze automatisch gekoppeld aan dit abonnement. 

Laat je het mij weten? Daarnaast ontvang ik ook graag je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer. Alvast bedankt!

Reageer