Skip to main content

Ik wil in mijn account de mobiele telefoon van mijn vrouw koppelen, Ik kreeg deze melding:

We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. 

Wat moet ik nu doen?

Hi @Skip1957, welkom op onze Community! 😄 Deze melding krijg je wanneer de gegevens van beide abonnementen niet overeenkomen. Ik ben met je gaan meekijken en ik zie dat het abonnement van je vrouw op haar eigen naam staat en niet op die van jou. Het is alleen mogelijk om meerdere abonnementen aan 1 account te koppelen wanneer de abonnementen dezelfde contractant hebben. In dat geval kan je vrouw een eigen account aan maken via deze link met een e-mailadres naar keuze. Vervolgens kun je binnen de App wisselen van accounts, zo hoef je niet steeds uit te loggen. Handig toch! Laat je mij weten of het is gelukt?

Hallo, bedankt voor het antwoord. Ik heb via de link geprobeerd om een account aan te maken met het emailadres: XXXX [Mod edit: e-mailadres verwijderd] 

Ik krijg dit antwoord:

Er is al een Mijn Odido account met dit e-mailadres. Heb je een nieuw abonnement, dan log je in op het account dat je al hebt en voeg je daar het abonnement toe. Of verander het e-mailadres van je andere account, zodat dit e-mailadres vrijkomt. Wil je een Odido Business account aanmaken? Gebruik dan een ander e-mailadres dan voor je persoonlijke account.

Hi @Skip1957, ik vermoed dat dit inderdaad komt doordat je jouw eigen abonnement wat op jouw naam staat, probeert te koppelen aan het abonnement wat op naam van jouw vrouw staat. Om de abonnementen te kunnen koppelen, moet de naam gelijk staan. Het koppelen zal in jouw geval dan niet lukken. Wel kan je een heel nieuw account aanmaken met een ander e-mailadres, zodat je hier jouw abonnement aan kan koppelen. Je kan vervolgens beide accounts toevoegen in dezelfde app door op de knop “gebruiker toevoegen” te klikken. Zo kan je alsnog beide abonnementen makkelijk bekijken! 

Reageer