Omdat ik hier geen reactie kreeg, toch maar een chat gestart. Al snel kreeg ik een adviseur op de chat met dit bericht:
Het nummer kan namelijk maar aan 1 MijnOdido account tegelijk gekoppeld zijn. Je kan inloggen op het zakelijke account en drukken op 'Beheer', daar krijg je de optie 'abonnement loskoppelen'. Als je het nummer daar loskoppelt, ongeveer 1 uur wacht, en via onze website hetzelfde nummer aan het nieuwe account koppelt, dan werkt het wel!
Echter, ik kon dat niet want ik werk daar niet meer en dat wordt door de IT-afdeling beheerd.
Reactie adviseur: Omdat ik van de particuliere afdeling ben heb ik geen toegang tot of zicht op zakelijke abonnementen op accounts. Ik wil je daarom adviseren contact op te nemen met de zakelijke afdeling zodat zij jou hiermee verder kunnen helpen! De zakelijke afdeling is te bereiken via 0800-7112.
Ik heb vervolgens de zakelijke afdeling gebeld en die heeft meteen het telefoonnummer losgekoppeld van het zakelijke account.Na een half uurtje kon ik inloggen en mijn persoonlijk abonnement koppelen aan mijn account.
Opgelost!
Omdat ik hier geen reactie kreeg, toch maar een chat gestart. Al snel kreeg ik een adviseur op de chat met dit bericht:
Het nummer kan namelijk maar aan 1 MijnOdido account tegelijk gekoppeld zijn. Je kan inloggen op het zakelijke account en drukken op 'Beheer', daar krijg je de optie 'abonnement loskoppelen'. Als je het nummer daar loskoppelt, ongeveer 1 uur wacht, en via onze website hetzelfde nummer aan het nieuwe account koppelt, dan werkt het wel!
Echter, ik kon dat niet want ik werk daar niet meer en dat wordt door de IT-afdeling beheerd.
Reactie adviseur: Omdat ik van de particuliere afdeling ben heb ik geen toegang tot of zicht op zakelijke abonnementen op accounts. Ik wil je daarom adviseren contact op te nemen met de zakelijke afdeling zodat zij jou hiermee verder kunnen helpen! De zakelijke afdeling is te bereiken via 0800-7112.
Ik heb vervolgens de zakelijke afdeling gebeld en die heeft meteen het telefoonnummer losgekoppeld van het zakelijke account.Na een half uurtje kon ik inloggen en mijn persoonlijk abonnement koppelen aan mijn account.
Opgelost!
Hi Martin, wat fijn om te lezen dat mijn collega's van de zakelijke afdeling het in de tussentijd voor je op hebben kunnen lossen. Bedankt dat je dit aan ons hebt laten weten. Mochten we toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden!