Skip to main content

Hallo,

Wie kan mij even helpen een tijdelijk bankrekeningnummer toe te voegen aan mijn nieuwe thuis-abonnement?

Ik krijg de inmiddels bekende teveel-records-gevonden melding tijdens het toevoegen aan mijn account.

Hallo @Jmartin1, welkom op onze Community! Krijg je deze melding zowel via de app als een laptop? Dan kan ik je helpen om een ander tijdelijk rekeningnummer toe te voegen in je account. Je kunt 'm daarna toevoegen en zelf weer terugwijzigen naar het oude bankrekeningnummer via je Mijn Odido account. Kun je mij een privébericht sturen met het klantnummer van je Internet + TV abonnement, samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en je huidige + nieuwe (tijdelijke) bankrekenignummer? Dan pas ik het daarna voor je aan! 😄

Hoi Pharwin,

Ik zet de gegevens in een PB nnar jouw

Hallo @Jmartin1, welkom op onze Community! Krijg je deze melding zowel via de app als een laptop? Dan kan ik je helpen om een ander tijdelijk rekeningnummer toe te voegen in je account. Je kunt 'm daarna toevoegen en zelf weer terugwijzigen naar het oude bankrekeningnummer via je Mijn Odido account. Kun je mij een privébericht sturen met het klantnummer van je Internet + TV abonnement, samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en je huidige + nieuwe (tijdelijke) bankrekenignummer? Dan pas ik het daarna voor je aan! 😄

Het probleem abonnement koppelen is opgelost.

Je kan een privébericht sturen met het klantnummer van je Internet + TV abonnement, samen met je postcode + huisnummer, geboortedatum en je huidige + nieuwe (tijdelijke) bankrekeningnummer?

bv een bankrekeningnummer van je vrouw 😀.

Je hoeft niet te wachten op reactie, als de moderator van Odido  tijd heeft gaat hij voor je  aan de slag.

Als dit is ge fixed kan je jou abonnement koppelen.

Ik kan nu alle gegevens inzien.

Jeff

Hallo @Jmartin1 ,

Het is niet toegestaan om ongevraagd privéberichten naar een moderator te sturen.

Een moderator vraagt om een privébericht indien nodig.

Zie ook: De huisregels

Reageer