Skip to main content

Ik krijg steeds de melding dat mijn abonnement  nog gekoppeld staat aan een ander account. En ik wil dit aan mijn huidige account koppelen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Hallo @Tim de Vaal, welkom op onze Community, ik help je graag hierbij verder! Als ik je nummer erbij pak, zie ik gelijk dat deze nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukt en je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb direct alles verwijderd en ontkoppeld. Had je al een account? Dan kun je het vanaf nu koppelen. Mocht je nog geen account hebben, maak deze dan eerst aan via onze website. Koppel daarna je abonnement, dan zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 


Hallo @Tim de Vaal, welkom op onze Community, ik help je graag hierbij verder! Als ik je nummer erbij pak, zie ik gelijk dat deze nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement, waardoor het niet lukt en je deze melding te zien krijgt. Geen zorgen, ik heb direct alles verwijderd en ontkoppeld. Had je al een account? Dan kun je het vanaf nu koppelen. Mocht je nog geen account hebben, maak deze dan eerst aan via onze website. Koppel daarna je abonnement, dan zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Thanks het is gelukt!


@Tim de Vaal Fijn dat het is gelukt! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄


Reageer