Skip to main content

Ik heb dit probleem hier al vaker voorbij zien komen, de klantenservice kon mij telefonisch niet goed helpen, dus probeer ik het hier nogmaals. Zoals velen, kan ik mijn abonnement niet toevoegen aan mijn account en krijg daarbij de foutmelding: “te veel records gevonden”. Beetje raar, heb maar twee abonnementen op deze bankrekening staan, maar goed. Kan een Odido werknemer even reageren voor de vervolgstappen?

Bij voorbaat dank,

Hi @kukie, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard help ik je graag bij het koppelen van je abonnementen aan je Mijn Odido account. Dit is een bekend probleem bij ons, waarvoor nog geen concrete oplossing gevonden is. Onze excuses hiervoor! Gelukkig hebben wel een omweg waarmee we ervoor kunnen zorgen dat je toch de mogelijkheid hebt om je abonnementen te koppelen. We kunnen namelijk tijdelijk een ander IBAN instellen bij je abonnement voor Internet + TV. We merken dat dit in 9 van de 10 gevallen werkt. Mocht je een extra IBAN hebben, zou je deze dan samen met jouw klantnummer voor Internet + TV (opbouw is ABC12345) willen vermelden in jouw Communityprofiel? Dit is alleen voor Odido medewerkers zichtbaar. Ik wacht je reactie af!


Reageer