Ik probeer mijn abonnement voor internet thuis te koppelen in mijn account. Maar krijg steeds de foutmelding dat het adres niet gevonden is. Wie kan mij hiermee verder helpen?
Hallo
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Beste, Bedankt voor je reactie. Het zou inderdaad kunnen dat het account op naam van mijn partner staat, en internet voor thuis staat op mijn naam.
Als het verder voor mijn klantvoordeel niet uitmaakt dat ze niet gekoppeld staan, hoef ik het niet perse samen te voegen door contract overname. Zou jij me hier nog uitsluitsel over kunnen geven?
En hoe ik nu dan een account voor die internet voor thuis aanmaak. want het mailadres dat daaraan gekoppeld is, is dus al in gebruik.
En dat zou ik ook graag willen, zodat ik wel mijn rekeningen kan inzien enzo.
Groet,
DJ
Goedemorgen DJ, graag gedaan namens Pharwin. Voor Klantvoordeel maakt het inderdaad niet uit of de abonnementen in 1 Mijn Odido gekoppeld staan. Zolang alle abonnementen op hetzelfde adres staan en Klantvoordeel is aangemeld (wat bij jullie wel het geval is), dus dat is geen probleem. Heb je nog een ander e-mailadres dat je kan gebruiken of wellicht het e-mailadres van je partner? Dan kan je via Mijn Odido registreren gemakelijk een nieuw Mijn Odido-account aanmaken voor Internet + TV. Als je geen ander e-mailadres hebt, raad ik Gmail aan. Dit is een gratis e-maildienst, dus je hebt zo een nieuw e-mailadres en Gmail heet voldoende opslagruimte en een goede beveiliging - mocht je er meer gebruik van willen maken.
Laat je het ons weten of het is gelukt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.