Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Goedemorgen,Ik ontvang geen sms code om in te loggen in Mijn Odido. Ik heb het geprobeerd via de pc, mobiele webbrowser en de app. Meerdere keren geprobeerd, maar ontvang niks. Graag hulp.
Mijn account was verlopen en probeer nu een nieuwe aan te maken. Bij koppelen mobiel abonnement zou ik een code op mijn mobiel moeten ontvangen maar die ontvang ik niet.
Bij het verlengen van mijn abonnement stond er als Black friday deal; bij aanschaf van de galaxy s24 de galaxy watch 5 erbij te krijgen. Er stond bij dat deze nadat de bestelling is aangenomen je dit aan kan vragen via samsung.promoties echter als je hierop klikt staat deze promotie er niet tussen. Graag hoor ik hoe ik deze actie alsnog rond kan krijgen. Alvast bedankt, mvg, T de Haas
Goedemiddag, Vanwege een gebroken scherm kan ik niet meer bij mijn 2FA app en ik ben niet in het bezit van backup codes. Zou iemand voor mijn account 2FA willen omzetten naar SMS (ik heb een ander toestel met zelfde simkaart) zodat ik weer kan inloggen?
Hi, ik wil graag facturen in kunnen zien, wat voor abonnement ik heb en al die dingen. Maar als ik mijn mobiele abonnement en mijn internet+tv wil toevoegen zegt ie dat het al gekoppeld is aan iets anders? Al sinds ik niet meer bij Tele2/T-Mobile zit gaat het mis en het zou tof zijn als het eens klopt, zeker omdat ik over twee weken uit de bewindvoering ben en alles zelfstandig doe. Hoe kan ik alles goed koppelen? Dus in één account mijn abonnementen zien? Rekeningen? Mogelijkheden? Aanpassingen doen, enzovoort?Dank!
Sinds ik mijn nieuwe abonnementen heb afgesloten in maart kan ik dit niet meer inzien in de app. Voor maart zat ik met mobiel abonnement al bij Odido en toen geen problemen ervaren. Hierover een aantal dagen geleden contact gehad via de chat, ik zou mijn abonnementen weer moeten kunnen toevoegen een uur na het contact. Dit is ondertussen nog steeds niet gelukt. Bij het koppelen van internet + tv abonnement krijg ik de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”. En bij het koppelen van mobiel abonnement krijg ik de melding “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”. Ook zijn er de afgelopen twee maanden andere bedragen afgeschreven dan overeenkomt met het mobiel abonnement, facturen kan ik niet inzien dus weet ik niet waar dit vandaan komt. Gisteren was dit zelfs het dubbele bedrag. Ik heb daar nu al een aantal keer contact over proberen te zoeken maar door drukte en lange wachttijd bij d
I have bought a new sim (prepaid) and asked to keep my number from my old sim (Odido subscription). Now I am trying to login in MyOdido but I am not receiving the SMS code for 2FA. Next to that, I was expecting that my new sim would have the old number already but what I see is that the numbers didn't swap yet.Could anyone help me out here please?
Doordat ik van wachtwoord manager ben geswitcht moet ik 2fa opnieuw instellen. Nu kon ik alles instellen behalve bij odido. Kortom. Ik kom er niet meer in. Klantenservice gebeld en die verwees mij naar een winkel. Winkel verwijst mij vandaag naar de klantenservice. Ik heb geen behoefte om weer lang in de telefoonlijn te wachten op hetzelfde antwoord. Wat moet ik doen om dit te regelen?
Sinds 22 november werkt de app niet meer. Ik kan wel verbruik internet zien per dag, maar bij telefoon/SMS geeft hij mijn gebelde telefoonnummers nu opeens niet meer aan. Nooit problemen gehad, maar nu na bijna 2,5 dag nog steeds niet. Ook lukt het nog steeds niet op nieuwe telefoon te koppelen. Maar dit hoor/lees ik heel veel. En ja! Oude telefoon ontkoppeld, app verwijderd, opnieuw geïnstalleerd enz... maar van één van onze telefoons waar alles nog wel zichtbaar vsn was, nu dus ook niet meer alles zichtbaar in app. Ben wel beetje klaar met odido inmiddels...
Sinds ik een nieuw contract ben aangegaan lukt het mij niet meer om mijn account te koppelen, nu lees ik wel in andere berichten dat dit is omdat het gekoppeld is aan een ouder account. Zou dit voor mij verwijderd kunnen worden?
bij inloggen wordt gevraagd om code dmv tweestaps verificatie wanneer ik dit invul is de melding de code klopt niet
Omdat ik binnenkort Klik&Klaar Internet wil gaan afnemen, wil ik weer in Mijn Odido kunnen.Echter staat deze ingesteld op tweefactorauthenticatie (2FA) via mijn oude telefoon.Hier kan ik niet meer in en ik heb geen backup ervan.Kan dit gereset worden of omgezet naar SMS, zodat ik weer kan inloggen?
Hi,Ik heb een aantal keer een telefoontje gekregen van +31614094100. Wat snel zoekwerk, toont dat er meerdere topics in de community zijn gemaakt over dit nummer en hoe vaak men een telefoontje hiervan krijgt. Ik wil de vele telefoontjes graag voor zijn en dus mijn Privacy Instellingen aanpassen.In de topics (en in gesprek met de chatbot) wordt verwezen naar: https://www.odido.nl/my/privacy-instellingen om instellingen aan te passen. Hoewel de URL veelbelovend is, leidt deze direct naar Abonnement toevoegen. Dat is dus incorrect.Is de pagina voor de privacy instellingen aangepast? Graag zou ik de correcte pagina willen zien, zodat ik mijn instellingen kan bekijken en aanpassen.
I sincronized my contacts in odido app, but after 4 days, my contacts are not sincronized , why?
When I try to do it from my odido app i get "we can't link this subscription because we don't recognize your data" :(
Ben nieuwe klant bij Odido en heb account aangemaakt en twee trapsverificatie aangezet. Nu heb ik bij reset iPhone geen toegang meer tot Authenticator app. Is er een mogelijkheid om dit om te zetten naar sms ipv app? Dan kan ik iig weer in mijn Odido app.
Ik probeer mijn odido thuis abonnement te koppelen aan mijn mobiel abonnement of dat van mijn partner. Helaas krijg ik het niet voor elkaar. Ik ben op de hoogte van het feit dat alle gegevens precies overeen moeten komen alleen zit ik met het volgende probleem:Mijn mobiele abonnement staat op mijn naam van mijn moeder, die heeft zij vroeger ooit beheerd. In dit geval is naam dus X. Ik krijg deze naam niet aangepast. Het thuis abonnement staat op mijn naam R. Mobiel abonnement van mijn vriend staat op naam van Y.Ik kan het thuis abonnement niet beheren omdat deze dus afwijkt van beiden van onze (partner en ik) mobiele abonnementen. Is er iemand van Odido die dit recht kan trekken, ik ben nu al een paar dagen bezig + meerdere telefoontjes gepleegd. Bedankt!
Ik kan niet in mijn account inloggen wegens 2FA. Ik probeerde dat te veranderen in een van de odido shops, maar ik werd daar weer doorverwezen naar de klantenservice en klantenservice verwijst me weeer terug naar de shop. Ik heb in de community gezien dat het ook online kan worden gedaan, maar daarvoor moet ik even in contact komen met een odido-medewerker. Zou iemand me hiermee kunnen helpen?
Op mijn telefoon staat geen 2FA code voor odido, ik kan me ook niet meer herinneren dat ik dat had ingesteld. Backup codes heb ik ook niet ( of waar kan ik die vinden?)Hoe kan ik tijdelijk 2FA uitschakelen, toegang krijgen tot de app en 2FA weer aanzetten?
Mijn abonnementsgegevens zijn anders, ik kan geen abonnement toevoegen aan Internet Thuis Kan iemand mij helpen de gegevens te wijzigen zodat ze identiek zijn in mijn 2 contracten? Ik heb het zelf geprobeerd, maar niet Het hielp Bedankt
Doordat ik een nieuw mobiel nummer heb, kan ik nu helaas niet meer toegang krijgen tot Mijn Odido. Ik wil graag het mobiele nummer wijzigen die wordt gebruikt voor de tweestapsverificatie.
Beste , Graag wil ik een oud Odido account laten verwijderen waar geen actieve diensten meer op actief zijn. Kan ik dit hier laten regelen? Alvast bedankt en ik hoor het graag! Groet,Rico
Hallo,Afgelopen week is mijn nieuwe abonnement ingegaan met nummberbehoud. Sindsdien kan ik niet meer in de odido app. Hij geeft aan dat er al een abonnement is gekoppeld. Nu lees ik hier in de topics dat dit heel simpel door jullie opgelost kan worden, door het bestaande abonnement los te koppelen?Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hi there,I’m a new customer of Odido and I’m having trouble linking my subscription to the Odido app. I keep receiving the error message:"We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee."Could you please help me understand what information might be missing or incorrect? I would appreciate any assistance in resolving this issue.Thank you in advance!Best regards
Dit krijg ik als melding: Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.