Skip to main content

Als ik de 2 stapsverificatie van Google gebruik als daar om gevraagd wordt krijg ik de melding: De code klopt niet. Probeer het nog een keer?

Ik heb meerdere keren geprobeerd maar kan niet in mijn account komen om mijn abonnement aan te passen. Graag verneem ik welke stappen ik dien te ondernemen om weer in te kunnen loggen.

 

Alvast bedankt.

Hi ​@RSF1967, welkom op onze Community!

Ik heb dit laatst toevallig eerder gehoord, echter heb ik het niet kunnen oplossen via de app. Ik heb dit toen voor de klant kunnen oplossen om de 2FA om te zetten naar SMS. Zal ik dit bij jou ook doen? Zo ja, dan graag je mobiele telefoonnummer in je profiel zetten zodat ik hem voor je om kan zetten naar SMS!  


Hoi Tommie,

Telefoonnummer heb ik ingevuld. 
Alvast bedankt voor je hulp. 


Ik heb het voor je omgezet ​@RSF1967, kan ongeveer 15 minuten duren voordat het omgezet is! 


Hi ​@RSF1967, welkom op onze Community!

Ik heb dit laatst toevallig eerder gehoord, echter heb ik het niet kunnen oplossen via de app. Ik heb dit toen voor de klant kunnen oplossen om de 2FA om te zetten naar SMS. Zal ik dit bij jou ook doen? Zo ja, dan graag je mobiele telefoonnummer in je profiel zetten zodat ik hem voor je om kan zetten naar SMS!  

Het werkt nu. Bedankt voor de hulp Tommie. 


@RSF1967 Fijn dat het is gelukt, namens mijn collega Tommie: geen dank en graag gedaan! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 😄


Reageer