Skip to main content
Beantwoord

apple watch app

• 1 December 2024
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

renetje6

Hoi Odido!

als ik de Odido app op mijn Apple Watch installeer dan zie ik op mijn horloge MY T-mobile staan. 🫢. Dat lijkt mij niet de bedoeling. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hi ​@renetje6, wat een mooie Watch! Dat is inderdaad niet de bedoeling en ik vermoed dat je nog gebruikmaakt van een oude Multisim, waardoor je dit te zien krijgt. Je kunt proberen een nieuwe Multisim aan te schaffen om te kijken of dat helpt. Dat wil trouwens geen 100% zekerheid geven. Als je het daarna alsnog te zien krijgt, heeft het te maken met de software van je Watch of toestel. Kun je checken of die beiden up-to-date zijn? Zo ja, dan heeft het te maken met een updateversie vanuit onze kant over de app op je Watch. Deze zal vanzelf automatisch geĂĽpdatet worden! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Bekijk origineel

1 reactie

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 2680 reacties
  • Antwoord
  • 3 december 2024

Hi ​@renetje6, wat een mooie Watch! Dat is inderdaad niet de bedoeling en ik vermoed dat je nog gebruikmaakt van een oude Multisim, waardoor je dit te zien krijgt. Je kunt proberen een nieuwe Multisim aan te schaffen om te kijken of dat helpt. Dat wil trouwens geen 100% zekerheid geven. Als je het daarna alsnog te zien krijgt, heeft het te maken met de software van je Watch of toestel. Kun je checken of die beiden up-to-date zijn? Zo ja, dan heeft het te maken met een updateversie vanuit onze kant over de app op je Watch. Deze zal vanzelf automatisch geĂĽpdatet worden! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen