Skip to main content
Beantwoord

Abonnement koppelen

  • 26 november 2024
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi, 

ik wil graag facturen in kunnen zien, wat voor abonnement ik heb en al die dingen. Maar als ik mijn mobiele abonnement en mijn internet+tv wil toevoegen zegt ie dat het al gekoppeld is aan iets anders? Al sinds ik niet meer bij Tele2/T-Mobile zit gaat het mis en het zou tof zijn als het eens klopt, zeker omdat ik over twee weken uit de bewindvoering ben en alles zelfstandig doe. 
 

Hoe kan ik alles goed koppelen? Dus in één account mijn abonnementen zien? Rekeningen? Mogelijkheden? Aanpassingen doen, enzovoort?

Dank!

Beste antwoord door Marciano van Odido

Hoi J, van harte welkom op de Community en wat fijn als je straks alles weer in eigen beheer hebt! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik zie wel iets aparts in het systeem staan. Je hebt namelijk 1 Mijn Odido account waaraan je mobiele abonnement gekoppeld staat. Daarnaast staat er ook een leeg account op hetzelfde e-mailadres. En dan is er ook nog een heel oud account die waarschijnlijk in de weg staat. Als je mij goedkeuring geeft, verwijder ik deze accounts, zodat je met een schone lei kan beginnen.

Voor de zekerheid: je logt wel in met het e-mailadres j***k@gmail.com? En niet met j***a@t-mobile***.nl? Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š

Bekijk origineel

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi J, van harte welkom op de Community en wat fijn als je straks alles weer in eigen beheer hebt! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik zie wel iets aparts in het systeem staan. Je hebt namelijk 1 Mijn Odido account waaraan je mobiele abonnement gekoppeld staat. Daarnaast staat er ook een leeg account op hetzelfde e-mailadres. En dan is er ook nog een heel oud account die waarschijnlijk in de weg staat. Als je mij goedkeuring geeft, verwijder ik deze accounts, zodat je met een schone lei kan beginnen.

Voor de zekerheid: je logt wel in met het e-mailadres j***k@gmail.com? En niet met j***a@t-mobile***.nl? Ik hoor het graag van je! đŸ˜Š


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 november 2024

Hi, 

allemaal vreemd. Maar verwijder al het oude maar ja. Ik log in met voorachternaam@gmail ja. En daar kan ik vervolgens niks koppelen maar hoop ik dat wel te kunnen. :-) 

 

Dank voor je hulp! 


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, geen dank! Ik heb de oude accounts zojuist verwijderd. Het systeem heeft zo'n 15 minuten nodig om dit te verwerken. Daarna kan je via Mijn Odido registreren een nieuw account aanmaken en je abonnementen koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen