Skip to main content

Sinds 22 november werkt de app niet meer. Ik kan wel verbruik internet zien per dag, maar bij telefoon/SMS geeft hij mijn gebelde telefoonnummers nu opeens niet meer aan. Nooit problemen gehad,  maar nu na bijna 2,5 dag nog steeds niet. Ook lukt  het nog steeds niet op nieuwe telefoon te koppelen. Maar dit hoor/lees ik heel veel. En ja! Oude telefoon ontkoppeld, app verwijderd,  opnieuw geïnstalleerd enz... maar van één van onze telefoons waar alles nog wel zichtbaar vsn was, nu dus ook niet meer alles zichtbaar in app. Ben wel beetje klaar met odido inmiddels...

@Syl76 Het overzicht heb je toch in je telefoon en aan het eind van de maand op je factuur.

Ik heb dat overzicht in de app nog nooit gezien. 

De moderators kunnen je helpen bij het koppelen.

Fijne zondag.

Bedankt voor de reactie. Normaal waneer je de app op het startscherm hebt en je internetverbruik aan klikt, kan je naar beneden schollen. Hier staar iets van "verbruik per dag". Wanneer je deze aan klikt kan je bovenaan met een schuifje je internetverbruik of bellen/SMS per dag bekijken. Deze wordt nu niet meer bijgewerkt sinds 2 dagen... internetverbruik wel.

@Syl76  Mijn excuus je hebt helemaal gelijk ik zie het nu ook. Soms helpt het om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. 
Zie je het dan nog niet moet je wachten op hulp van de moderators. 
Log eerst eens in op de website misschien staan daar wel de gebelde nummers 

Nee, helaas.... ook al geprobeerd 

Hoi Syl, van harte welkom op de Community! Wat apart dat het verbruik opeens niet meer zichtbaar was. Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN ter verificatie in je profiel invullen. Dan kan ik straks sneller helpen. Ik heb wel meteen gekeken en ik zie op dit moment alleen 1 leeg Mijn Odido-account staan. Gaat het wel om het nummer **96? Wat gebeurd er als je nu inlogt op Mijn Odido (website), inlogt met e-mailadres m***1@gmail.com? Kan je je mobiele abonnement dan opnieuw toevoegen? Ik hoor het graag van je! 

Ik ga het proberen! Gebruik doet het inmiddels wel weer!👍🏼. Ik ga proberen via de website mijn nieuwe telefoon toe te voegen....ik laat het weten. Alvast bedankt!

Reageer