Skip to main content

Sinds ik een nieuw contract ben aangegaan lukt het mij niet meer om mijn account te koppelen, nu lees ik wel in andere berichten dat dit is omdat het gekoppeld is aan een ouder account. Zou dit voor mij verwijderd kunnen worden?

Hoi Kaou1tar, van harte welkom op de Community en leuk dat je met je nieuwe contract bij ons blijft! Dat kunnen we zeker doen. Ik heb het oude account direct voor je verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Hoi Kaou1tar, van harte welkom op de Community en leuk dat je met je nieuwe contract bij ons blijft! Dat kunnen we zeker doen. Ik heb het oude account direct voor je verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Het is gelukt! Erg bedankt!

Goedemorgen, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne dag!

Reageer