Skip to main content

Goedemorgen,

sinds zondag een nieuw abonnement bij Odido. Ik had eerst een abonnement op naam van mijn moeder, maar heb met nummerbehoud nu een abonnement op mijn naam. Deze is afgelopen zondag ingegaan. Het is dan ook vanaf afgelopen zondag dat ik probeer mijn abonnement toe te voegen aan de app, maar dat lukt dus niet. 

ik ben reeds 2x in een Odido winkel geweest bij mij de buurt, maar ze zeggen elke keer dat ik moet wachten tot mijn oude abonnement uit het systeem is verwijderd. Maar dat kan 8 tot 20 uur duren? Maar die tijd is al verstreken. Ze ondernemen verder ook weinig actie in de winkel dan slechts te zeggen dat ik moet wachten. Is hier iemand die mij kan helpen? 

Hi ​@koenmeldtzich, welkom op onze Community! Wat leuk dat je het abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Soms is het account op de achtergrond nog gekoppeld aan het abonnement, voordat de contractovername plaatsvindt en ik vermoed dat dit het geval bij jou is. Geen zorgen, deze kan ik voor je ontkoppelen en verwijderen. Echter, mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel. Zou je die nog kunnen invullen en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik daarna met je meekijken! 😄

Hi ​@koenmeldtzich, welkom op onze Community! Wat leuk dat je het abonnement nu op je eigen naam hebt staan. Soms is het account op de achtergrond nog gekoppeld aan het abonnement, voordat de contractovername plaatsvindt en ik vermoed dat dit het geval bij jou is. Geen zorgen, deze kan ik voor je ontkoppelen en verwijderen. Echter, mis ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel. Zou je die nog kunnen invullen en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik daarna met je meekijken! 😄

Thanks voor je hulp! Dat vind ik heel fijn. Laatste cijfers heb ik toegevoegd aan mijn account.

@koenmeldtzich Top, thanks! Ik heb gelijk gekeken en ik zag dat je account inderdaad nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je deze melding te zien kreeg. Ik heb zojuist het account verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

@koenmeldtzich Top, thanks! Ik heb gelijk gekeken en ik zag dat je account inderdaad nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement, vandaar dat je deze melding te zien kreeg. Ik heb zojuist het account verwijderd. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hi Pharwin,

Enorm bedankt, het werkt! Ik heb mijn abonnement kunnen toevoegen! 

Hoi Koen, superfijn dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan namens Pharwin. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu wens ik je een hele fijne (pakjes)avond! 😄

Hey, ik heb een nieuw abonnement bij Odido. Ik had eerst een abonnement op naam van mijn vader, maar heb met nummerbehoud nu een abonnement op mijn eigen naam. Deze is nu een paar weken actief. Sindsdien probeer ik mijn abonnement toe te voegen aan de app, maar dat lukt dus niet meer. 

Hoi ​@Silviepeskens, tof dat je abonnement nu op je eigen naam staat. Het oude abonnement moet dan nog ontkoppeld worden. Zet je je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Dan kijk ik graag met je mee en dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido-account met je abonnement eraan gekoppeld! 😄

Hey, ik heb mijn gegevens toegevoegd aan m’n profiel, fijn als je even mee wil kijken! 

alvast bedankt, 

mvg, Silvie 

Hi ​@Silviepeskens, dank voor het invullen! Echter, zie ik dat je adresgegevens niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste postcode + huisnummer vermelden in je profiel? Dan kunnen we daarna direct met je meekijken! 

Goedemiddag,

ik ben recent verhuisd dus weet even niet welke postcode gekoppeld is aan mijn nummer, klopt deze die ik nu ingevuld heb? 

groetjes, Silvie

Goedemiddag ​@Silviepeskens, yes deze gegevens zijn juist! Ik heb gelijk gekeken en ik zag dat je account nog gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk voor je verwijderd. Maak gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je ons even weten of het is gelukt? We horen het graag van je! 

Reageer