Skip to main content

Sinds ik mijn nieuwe abonnementen heb afgesloten in maart kan ik dit niet meer inzien in de app. Voor maart zat ik met mobiel abonnement al bij Odido en toen geen problemen ervaren. Hierover een aantal dagen geleden contact gehad via de chat, ik zou mijn abonnementen weer moeten kunnen toevoegen een uur na het contact. Dit is ondertussen nog steeds niet gelukt. Bij het koppelen van internet + tv abonnement krijg ik de melding “Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.”. En bij het koppelen van mobiel abonnement krijg ik de melding “We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee.”. 

Ook zijn er de afgelopen twee maanden andere bedragen afgeschreven dan overeenkomt met het mobiel abonnement, facturen kan ik niet inzien dus weet ik niet waar dit vandaan komt. Gisteren was dit zelfs het dubbele bedrag. Ik heb daar nu al een aantal keer contact over proberen te zoeken maar door drukte en lange wachttijd bij de klantenservice is dit nog niet gelukt.

Hopelijk kan er via deze weg een oplossing gevonden worden.

Welkom op onze community! @marissageerts 

Goed dat je dit nogmaals via deze weg meldt. Ik wil je graag verder helpen bij het koppelen van jouw accounts, zodat je makkelijk alles kan inzien in jouw Mijn Odido omgeving. 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag! 

Welkom op onze community! @marissageerts 

Goed dat je dit nogmaals via deze weg meldt. Ik wil je graag verder helpen bij het koppelen van jouw accounts, zodat je makkelijk alles kan inzien in jouw Mijn Odido omgeving. 

Wil je mij in een privébericht het 06-nummer waar het om gaat, je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer sturen? Ik ga dan gelijk voor je aan de slag! 

Bedankt voor je reactie. Ondertussen wacht ik nu 3 dagen op een reactie op mijn privébericht. Bellen met de klantenservice is nog steeds een drama en ik zou toch echt graag mijn abonnementen willen inzien om erachter te komen waarom er zo veel is afgeschreven.

Hoi Marissa, omdat er een weekend tussen zat heb je iets langer moeten wachten, maar ik kijk nu graag met je mee. Ik zie dat je Mijn Odido-account nog gekoppeld stond aan het inactieve oude abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen.

Om Internet + TV ook in Mijn Odido te koppelen moeten de gegevens volledig overeenkomen met de gegevens van je mobiele abonnement. Dat is op dit moment nog niet het geval. Internet + TV staat namelijk op voorletter M, terwijl mobiel op 3 voorletters staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters voor Internet + TV gelijktrekken en dan heb je binnen no time zowel Mobiel als Internet + TV in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

Hoi Marissa, omdat er een weekend tussen zat heb je iets langer moeten wachten, maar ik kijk nu graag met je mee. Ik zie dat je Mijn Odido-account nog gekoppeld stond aan het inactieve oude abonnement. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen.

Om Internet + TV ook in Mijn Odido te koppelen moeten de gegevens volledig overeenkomen met de gegevens van je mobiele abonnement. Dat is op dit moment nog niet het geval. Internet + TV staat namelijk op voorletter M, terwijl mobiel op 3 voorletters staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik je voorletters voor Internet + TV gelijktrekken en dan heb je binnen no time zowel Mobiel als Internet + TV in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

Bedankt voor je reactie. Zojuist heb ik gereageerd op de mail!

Hoi Marissa, geen dank! Ik heb je mail ontvangen en je voorletters gewijzigd. Over 15 minuten moet het lukken om ook Internet + TV te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

Hoi Marissa, geen dank! Ik heb je mail ontvangen en je voorletters gewijzigd. Over 15 minuten moet het lukken om ook Internet + TV te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 

Heel erg bedankt. Het koppelen van beide abonnementen is nu gelukt!

Superfijn om te lezen dat het is gelukt, Marissa en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 😁

Het lukt mij ook niet om mijn mobile abonnement te koppelen.

Ik Krijg deze melding.

dit abonnement is al toegevoegd aan een ander account. Is het toegevoegd aan een ander account? verwijder ‘m dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw

Ik weet alleen niet waar die wel aan gekoppeld is.

Ik heb geprobeerd te bellen maar door drukte krijg ik niemand aan de lijn.

Ik heb ook geprobeerd het contactformulier in te vullen maar daar kreeg ik ook een fout melding.

Hopelijk lukt het via deze weg wel!

Hoi @JortMulder12, van harte welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en jouw e-mailadres stond nog gekoppeld aan een oud abonnement. Ik heb het account zojuist verwijderd. Geef het systeem even 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Nopen niet gelukt! 😕

Hallo @JortMulder12, wat gek dat het niet lukt! Als ik het nummer uit je profiel erbij pak, zie ik dat deze gekoppeld staat aan het account met het e-mailadres wat ook in je profiel vermeld staat. Is het inmiddels al wel gelukt? Of gaat het toevallig om een ander nummer wat je probeert toe te voegen? Zou je die anders in je profiel willen vermelden? Ook verneem ik graag wat je precies te zien krijgt en of je dit in de app of via een browser probeert. 

Beste,

Ik krijg ook de melding "het is niet mogelijk om dit mobiele nummer te koppelen".

Ik vermoed dat ergens in jullie systeem mijn mobiele abonnement nog op mijn oude adres staat. In de app staat dit abonnement wel op mijn nieuwe adres.

Graag hulp.

MvG,

Rogier

Reageer