Skip to main content

Hallo, het lukt mij niet op mijn mobiele abonnement aan mijn account te koppelen. Ik krijg de melding dat mijn abonnement al is gekoppeld aan een ander account van Odido. Mijn abo is vandaag in gegaan en ben in het verleden eerder klant geweest van T-Mobile. Hoe kan ik nu mijn nieuwe abo koppelen aan mijn Odido account? Alvast bedankt!

Hallo @r.a.e.e.adrian, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee! Ik heb het nummer uit je profiel erbij gepakt en ik zie dat het account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb direct het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Laat je me even weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Hallo @r.a.e.e.adrian, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee! Ik heb het nummer uit je profiel erbij gepakt en ik zie dat het account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb direct het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Het is gelukt, ik zie nu het abonnement terug in de app. Thanks!

@r.a.e.e.adrian fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 

Hallo @r.a.e.e.adrian, van harte welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee! Ik heb het nummer uit je profiel erbij gepakt en ik zie dat het account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief, vandaar dat je deze melding te zien krijgt. Ik heb direct het account voor je verwijderd en alles ontkoppeld. Maak gerust nu een nieuw account aan via onze website en koppel dan opnieuw je abonnement. Daarna zou het moeten lukken! 

Hi Pharwin, ik heb hetzelfde probleem. Zou je mijn account ook kunnen ontkoppelen? Bedankt.

Hi @spolonius, welkom! Uiteraard help ik ook jou hier graag bij verder. Kun je alleen je profielgegevens volledig invullen? Ik mis alleen nog je postcode + huisnummer en ook de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Zodra je die hebt ingevuld, geef dan een reactie in dit topic. Dan gaat een collega of ik er zo snel mogelijk mee aan de slag! 

Hi @spolonius, welkom! Uiteraard help ik ook jou hier graag bij verder. Kun je alleen je profielgegevens volledig invullen? Ik mis alleen nog je postcode + huisnummer en ook de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie. Zodra je die hebt ingevuld, geef dan een reactie in dit topic. Dan gaat een collega of ik er zo snel mogelijk mee aan de slag! 

Hi Pharwin, het is gedaan!

@spolonius Thanks! Ik heb gelijk gekeken en ik zag dat je account inderdaad gekoppeld stond aan een oud/inactief abonnement. Deze heb ik gelijk verwijderd. Maak ook gerust een nieuw account aan via onze website en koppel dan je abonnement, daarna zou het moeten lukken! 

Ik verneem het graag van je!

Beste, 

helaas lukt het mij ook niet om mijn account te koppelen met de odido app. Ik zou mijn huidige abonnement graag willen inzien. 

alvast hartelijk bedankt voor de hulp.

Hi ​@twanbrobbel, welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken! Als ik je nummer erbij pak, zie ik dat je zowel een mobiele abonnement als een Internet + TV abonnemenet hebt. Het account waar je nu gebruik van maakt, is gekoppeld aan je abonnement van Internet + TV. Begrijp ik het goed dat je je mobiele abonnement aan datzelfde account wilt toevoegen? Dat kan alleen als de naam, adresgegevens & geboortedatum overeenkomen bij beide abonnementen. Nu zie ik dat alles overeenkomt, behalve de naam. Vandaar dat je ook het mobiele abonnement niet kunt koppelen aan je bestaande account. Bij je mobiele abonnement staan de intitalen I.A. vermeld en bij je Internet + TV abonnement T. Kun je aangeven wat juist is? Dat kan ik voor je aanpassen, zodat je daarna je abonnement kunt koppelen. 

Hiervoor heb ik wel eerst een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een mail naar je gestuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Zodra je dat hebt gedaan, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan kan ik het daarna voor je aanpassen, zodat je vervolgens het abonnement kunt toevoegen aan je account! 

Hoi Pharwin, 

Ik kan mijn mobiele abonnement ook niet koppelen, zou je hier ook naar kunnen kijken? Alvast bedankt

Hi ​@WallieW, tuurlijk, ik kijk graag met je mee! Kun je je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer invullen in je profiel en een reactie geven in dit topic? Dan kan ik met je meekijken! 

@Pharwin van Odido Bedankt voor je reactie, ik heb mijn profiel aangevuld.

Hoi Pharwin, ik heb hetzelfde probleem. Zou je hier ook naar kunnen kijken? Bedankt!

@Pharwin van Odido 

bedankt voor uw reactie. Ik heb zojuist mijn ID bewijs door gemaild. De juiste voorletters zijn I.A.

Bedankt alvast!

Hoi ​@WallieW, bedankt voor het invullen van je profiel! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie al waarom je je mobiele abonnement niet kan koppelen. Je gegevens komen niet exact overeen. Internet + TV staat op voorleter W. terwijl Mobiel op C.F. staat. Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik de gegevens gelijktrekken en dan heb je binnen no time je abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld! 😄

@anoukww Hoi Anouk, ook goed als ik ernaar kijk? 😄 Je oude abonnement stond nog gekoppeld aan je e-mailadres/Mijn Odido-account. Deze heb ik zojuist verwijderd. Geef het systeem 15 minuten de tijd en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?

Hey ​@twanbrobbel, bedankt voor het opsturen van de kopie! Ik heb Internet + TV zojuist op de initialen I.A. gezet. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om je mobiele abonnement te koppelen. Ik hoor graag van je of het is gelukt! 😊

​Hoi @Marciano van Odido ik heb gereageerd op de mail met een kopie van mijn id.

Bedankt voor de snelle (re)actie ​@WallieW. Ik heb je voorletters voor Internet + TV gewijzigd. Laat je het me weten of het is gelukt met koppelen? Moet over 15 minuten wel lukken! 

​Hi @Marciano van Odido, het is gelukt! ik heb mijn mobiele abonnement kunnen koppelen. Bedankt!

@Marciano van Odido Het is gelukt. Bedankt!

Top dat het is gelukt en uiteraard graag gedaan! ​@WallieW ​@anoukww 

Reageer