Doordat ik van wachtwoord manager ben geswitcht moet ik 2fa opnieuw instellen. Nu kon ik alles instellen behalve bij odido. Kortom. Ik kom er niet meer in. Klantenservice gebeld en die verwees mij naar een winkel. Winkel verwijst mij vandaag naar de klantenservice. Ik heb geen behoefte om weer lang in de telefoonlijn te wachten op hetzelfde antwoord. Wat moet ik doen om dit te regelen?
Hi
Ik hoor het graag van je!
Hoi Pharwin,
Heel fijn dat de hulp via deze weg kan. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.
Ik hoor het verder graag.
Hi
Ik hoor het graag van je!
Hoi Pharwin,
Heel fijn dat de hulp via deze weg kan. Ik heb zojuist mijn profiel aangevuld.
Ik hoor het verder graag.
Hallo
Hoi Pharwin,
Ik heb helaas nog geen sms code ontvangen. Extra check gedaan en het nummer in mijn profiel is wel juist.
Hallo
Hoi
Ik heb helaas nog geen sms code ontvangen. Extra check gedaan en het nummer in mijn profiel is wel juist.
Goedemorgen Eelco, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het 06-nummer niet meer actief is bij ons. Vandaar dat de verificatiecode per SMS niet is aangekomen. Klopt het dat je alleen nog een Hello Data Only abonnement met 097-nummer bij ons hebt? Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan verwijder ik het Mijn Odido-account, zodat je opnieuw kan beginnen!
Goedemorgen Eelco, ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat het 06-nummer niet meer actief is bij ons. Vandaar dat de verificatiecode per SMS niet is aangekomen. Klopt het dat je alleen nog een Hello Data Only abonnement met 097-nummer bij ons hebt? Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan verwijder ik het Mijn Odido-account, zodat je opnieuw kan beginnen!
Hoi Eelco, bedankt voor je mail! Ik zie dat mijn collega echt 10 minuten geleden 2FA voor je heeft gewijzigd. Lukt het nu om in te loggen? Kan nog 5 minuten duren voordat de wijziging is verwerkt. Ik hoor het graag van je!
Hoi Eelco, bedankt voor je mail! Ik zie dat mijn collega echt 10 minuten geleden 2FA voor je heeft gewijzigd. Lukt het nu om in te loggen? Kan nog 5 minuten duren voordat de wijziging is verwerkt. Ik hoor het graag van je!
Hoi Marciano. Ja je collega Jeroen heeft mij gebeld en het is opgelost. Het 097 nr was als sms doel opgegeven maar dat gaat wat lastig met een data only sim. Alles werkt nu weer. Dank je wel!
Goedemorgen Eelco, superfijn dat alles weer werkt en met een 097-nummer is het inderdaad lastig. Bedankt voor de terugkoppeling en uiteraard graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We zijn er voor je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.