Skip to main content

Goedemorgen, 

Wanneer ik mijn abonnement probeer toe te voegen aan mijn odido account krijg ik de melding: 

“Is al toegevoegd aan dit of een ander account”. Echter is dit NIET het geval. 
Telefonisch krijg ik ook niemand te pakken en sta ik continue in de wacht. Iemand hier die mij kan helpen? 

Hallo ​@SashaMO 

Vaak moet de koppeling ook nog even verwijdert worden aan de kant van Odido voordat je het abonnement weer kunt koppelen.

Vul in je community profiel alle privé velden in zodat een moderator dit direct voor je kan regelen.

Ah vandaar, 

alles is ingevuld. Alleen krijg ik odido zelf echt niet te pakken. Na 30 min in de wacht staan heb ik opgehangen. Zo vervelend! Hopelijk via hier snel geregeld… 

Dank je wel voor je reactie!

Hoi Sasha, van harte welkom op de Community en goed dat je je profiel hebt ingevuld! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie dat er een leeg Mijn Odido-account bestaat op je e-mailadres s***8@gmail.com. Wat apart dat je de melding krijgt dat 'ie al is gekoppeld, maar ik heb de reden denk ik wel gevonden. In het Mijn Odido-systeem stond je abonnement niet gekoppeld, maar op een andere plek dieper in het systeem stond 'ie wel (half) gekoppeld. Zie ik ook niet vaak, dus ik heb het account volledig losgekoppeld. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het ons weten of het is gelukt? 😊

Reageer